Fortezza Pochitel


In u sudu di Bosnie-Herzégovine , hè a Fortaleza Pochitel. Solu 16 chilometri da a fruntiera cù Croazia. Probabilizzione, questu fattu pò spiegà u gustativu di a fortizza trà i Croati. In generale, l'attrazioni hè visitata da circa 130 mila turistere da parechji paesi annu, ma ùn ci hè micca una figura precisa, da vinti anni fà l'ingressu à a cità vechja si facia liberu da u grande numaru di invitati.

Ciò chì vede?

Da afar, è ancu ghjunghjenu à u pede, a furtizza hè bella cum'è u corpu per l'espetazione di Bosnia - i muri ruvelli di u forte è a torre. Un passatu glorioso, i grandi murtali, parle, tuttu ciò chì u Pochitel pò smariscera. Luntanu da questu, questu hè luntanu da u casu. Una longa scala in pietra, a stessa età di u forte, vi conduite à a porta principale di a cità più reale cù una freccia di carru, parechji alleys è quartieri residenziale di petra. Ùn hè micca un miraculu - in u nostru tempu per esse in una cità fortificata, induve a persone sempre oghje, chì i so ancestri hà vividu quì à i tempi diffirenti.

Ma avà eccu u spiritu principià cose più prima di u vostru per passà u ligame di a porta principale di a cità. Arrampendu i passi, un paisaggiu magnificu s'abbrà davanti à voi. In un latinu di u fiumu Neretva hè un bancu assai coperto, chjubitu da a vegetazione scarsi per i paesi lucrativi, è di l'altru - una cità densamente populosa. U paisaghjeru paisaghjolu sorpresii cù u cuntrastu.

Quand'ellu hà risuscitatu in a furtizza, u primu chì ti darà a vostra attenzioni hè un labirintu di strade strade chì sò pronti per guiarle in u longu di u Pochitylei. Però avè curazione, alcune d'elli vi purtate à i persone mortu. Ma a più guida à i strade principali, induve esistenu i buttuni è di vendita cù frutti, vini, ricordi è assai più. Hè quì chì pudete cumprà un rigalu maravigliosu per l'amici è da tù stessu.

I ospititi di questi locu sò i lucali. Malgradu u fattu chì u Pocitel hè listatu per un patrimoniu di a UNESCO, l'amministrazioni lucali ùn sò micca in prumessu a cura di a migliurà di u forte più anticu. Forsi perchè ci sò assai posti simili in Bosnia-Herzégovine, è ùn simpricamente ùn pò micca coglire tutti. Per quessa, tuttu u cura di furtizza cariu di l'spalle di l'abitanti di Pochiteli. Piglionu u giardinu in fonti di ghjuvanottu sottu a furtizza, i lighjendi di fiori, seguità a limpezza di a cità è l'ordine in questu. A strada, tutti i cummircianti sò pirsuni indigini, cusì avè qualchissia qualcosa di e so mani hè incredibbilmente piacè. Allora l'impressione di visità a cità hè a più piacevule.

Induve hè situatu?

A guardia hè trenta chilomitri di Mostar . Sò cunnessi da a strada internaziunale E73. A strada di caru duverà 30 minuti, ma se decide di visità a cità-fortezza durante a tour, dopu avè da esse da 10-15 minuti più. Inoltè pò ancu ottene à Pochityeli da a grande cità di Metkovic, piglià quasi tempu, ma chì a strada hè di 10 chilometri i tempi. Ci hè parechje scelte per a manera di abbandunà a cità, ma u più faciule hè a direa orientale, l'E73. Dopu chì viaghjanu cinque chilometri vicinu Drachevo avete bisognu di cambià di cursu versu u nord, partendu nantu à u M17. Allora vi farà andà à Pochiteli.