Temperatura in ARVI

Dopu a zitiddina, tutti sapemu perfettamenti bè chì a temperatura in ARVI o ARI hè abbastanza normale. Eppuru, avemu aduprà per fallu prima quandu avemu vistu chì u termometru mostra una marca sopra à l'36.6 apprezzata.

Qual hè a temperatura per ARVI?

In fatti, a frebba hè un signu chì u corpu hè una lotta infizzione. Eccu un tipu di retazione protettiva, duvuta da quale l'i microorganismi patogeni accuminzanu di multiplicà assai più lentamente. Qualchidunu di quelli morri. Per via di u risultatu, a malatie rinfriscata sana.

Inoltre, a tampiratura in ARVI pò esse cunsideratu com'è un signalu per u sistema immune. Hè "entende" chì u corpu ci passa l'offensiva. L'attività di i leucociti aumenta significativamente. L'ultime saranu più aggressivi è assorbenu significativamente bacteriasi maiuri.

I sperti chì l'argumintazzioni di l'altissima temperatura (alcuni 37.5-38 gradi) cù ORVI ùn deve micca stata tombata. Queste pò disturbà l'attività di l'immunità è devendrà a difese di u corpu.

Quandu aghju bisognu à fraccià a temperatura?

Prima di tuttu, avete bisognu di seguità u benessivu di u paci. Se a ferite hè assaillata da u pacchru normalment, hè cunsigliate di tollerà. Se a tampiratura hè accumpagnata da debule, aumentate a fatigue, marvaganza o migràzii , hè megliu di piglià l'azzioni, senza aspittà chì u calore sia di pattu. E ancu in questu casu, se puru pussibule, hè cunsigliatu per dà preferenza à i terapii naturali, in più di medicinali.

A critica per l'adulti hè a situazione quandu a temperatura di u corpu in ARVI s'arriva di 39.5 gradi. A causa di questu, a distruzzioni graduali di u sistema nervu, pò iniziale - a struttura spaziali naziunali di i cambiamenti di i prutezione vitae.

Finu à quandu a temperatura ultimazione per i friddi?

Normalmente, in u sicondu o terzu ghjornu in i infizzioni respiratorii aguti è infezioni respiratorii aguti, a tampiratura comenza à diminuisce. Cù a gripe, questu pezzu pò esse un pocu grande è dura à cinque ghjorni. Cumu si, in ARVI u quintu ghjornu, ci hè una tezza forti, è a temperatura ùn viaghja à una decadenza o s'arrivela, hè necessariu di passà un seconda diagnosi. Hè prubabile chì questu hè un signu chì una infezzione bacteriale più complexa anu unita a l'infezzione cumuni. Serà quasi impussibile di cummà un problema senza l'aiutu di l'antibiotici. Inoltre, avete da principià a pigliàllu u più prestu pussibule.