Regoli di Cumplitente in a scola

U scopu principale di visità i zitelli di l'scola hè a furmazione, per quessa, u prucessu di acquistà nova cunniscenza. Per fà questu, l'istituzioni educati in u mondu utilizanu un sistema basatu di classificazione chì dà l'oppurtunità di rimpiazzarii (lettone) cù u sustegnu (cambiamenti). È hè nantu à cumu si a lezziò va, u livellu di a compritura di u novu materiale dependa è di furmazione più grande.

Per quessa, per assicurà l'alta effikaċja di a lezziò, i reguli basi di cumpurtamentu di i studienti in a lezziò, chì sò parti di a cultura generale di cumpurtamentu in u scola, sò traciliati, cù quale avemu acquaintu in stu articulu.

A furmulazione di ste règule in ogni scola pò esse sfarenti, ma l'aiutu hè sempre u stessu: per spiegà à i studienti cumu cumportu in l'aula.

Reguli di cumpurtamentu di l'alumna in l'aula

1. Ùn vi distruisce!

À a lezziò, sopratuttu à spiegà u novu materiale, duvete esse purtatu in silenziu è calmu: ùn parlanu micca è ùn vi distractatu da e cose stranieri. Sì ùn capisce micca qualcosa o solu ùn senti micca, sullivanu a manu, cuntattate u maestru.

2. Respetate u maestru è altri studienti!

Sè vo vulete risposte o fin'à quit, eleva a manu. Circundendu à qualchissia, utilisate parlà. Ùn intruduce l'accuratu è ùn briunate.

3. Segui i struzzioni di salvezza.

Per ogni disciplina sò i so propiu, ma u principale per ognunu hè di cunvirsari quandu anu travagliatu cù l'objeti periculosi, vicini vicini è porte.

4. Ordine nantu à a tavula.

Ùn permettenu micca a cunfusione è a presenza di l'ogetti innevadate per sta lezziò (libri di testi, libri, ghjucarii, etc.), chì vi distraeru da u prucessu d'aprenu.

5. Ùn serà micca tardu!

Tardamentu per una lezioni, anche per una bona raggiuni, distraeranu tanti maestri è studianti. Ma s'ellu si parechji: scuppianate, scuschendu è si pusava cun più rapidamente è silenziu quant'è pussibule.

6. Cambia u telefunu.

Hè strettamenti pruibitu di utilizà un telèfonu telefunicu durante a lezziò per quandu ùn ci hè nisun prublema, hè megliu per rinvià fora prima di inizià a class.

7. Ùn manghja.

U primu, hè giulidiu è, in segundu, u prucessu di a digestioni hè incompatibile cù l'attività di pensamentu, per quessa, cambiassi maiò sò stati inventati, chì i zitelli anu l'oppurtunità di avè un pranzu.

8. Prutene a pruprietà di a scola.

Ùn avvicinà nantu à una sedia, ùn pruvate micca à scriviri è scrittori.

9. Oghje a vostra postura.

A principal malatia di i studienti hè chjamata scoliosis , chì si sviluppeghja cù un atterrissage incorrecte, perchè e corsi staghjone in l'aula è i duttori sempre ricorda di manera di pusà.

10 Ùn appuntamento o gridendu!

Dittu qualchidunu, ùn vi intarfiriscia cù l'accugillatu, ùn lasu micca cuglite, pensate è dà una risposta. Se l'studiente ùn hà micca amparatu u materiale, nisuna pista le chjappà.

Ricurdativi, u cumpurtamentu maleu à a lezziò porta à a mancanza di maestà di u materiale da tutta a classa.