Cumu faci un topiary da organza?

Da l'organza, ùn sò micca vistimenti solidi, faldidi o tulli , ma ancu articuli artiglii fermani è belli sbagliati. In questu articulu, appendisci tutte u passu cumu fà i vostri propriu mani u topiary originale da organza. Dopu tuttu, pò aiutà à decurà a vostra vacanze o felicitevate i vostri amare.

MK: u topiary da l'organza cù i so mani

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Pettendu u poliestirenu in un pezzu, è dopu in u centru, guardemu un bastone in questu. À a seconda fini, mette nantu à u ballu.
  2. Cumpulebbe articuli di organza in longhi di 20 cm in longeva. In total, avemu bisognu di 65 stampushii di ogni culore.
  3. Pigliemu un pezzu di parechji culori. Twist in u mediu parechji volte, è poverò per elli à a mità è trasfigurà u materiale in u puntu plegante.
  4. Senza a bola, fate a parti suprema di a nostra piezzu. Tutti i so avutri sò preso in una distanza di 2,5 cm. A nova unità chì deve esse prissatu prima da una parte da culore à u fondu, è da solu à a secunna mità.
  5. 5. Aghjustate a superficia in u tagliu cù u papiru blu. Peguemu à u polistirenu dilettatu, mette in un pezzu, è aghjustà un arcu à u bastone.
  6. A topiary hè prestu!
  7. In casu di sta scelta paressa abbattanti à voi, pudete supplementà cù cintes satin.
  8. Per fà questu, tagliate i cintes di colore in pezzi di 15 cm.
  9. Fogliate ancu mità è daveru e cantone, per andà appena più da u mezu. In u centru, guardemu una agulla, fendu una robba.
  10. Da l'organza biancu facemu i filamenti per esempiu di qualifiche in a classa maestra.
  11. Guariscenu in una bola blutna alternativamente di ceze è organza.
  12. Dopu chì tuttu u spaziu di u globu hè chjusu, avemu attaccatu un arcu à u troncu è decore l'u spaziu in a pignatta. A nostra topiary hè prestu!