Cume a pianta à i casgi in u castagnu?

U tempu di primavera ùn hè micca per nunda cose da i giardinarii è l'orti per esse "caldi". À questu tempu, u nùmeru di prublemi impurtanti è urgenti hè solu fora di scala. Per quessa, assai pruvate a realizazione di parte di l'affari in anticipu - per esempiu, l'oghje persunale. Eppuru, ùn pudete micca trasfirià tutte sse cose in questu modu, ma quì si puderaghju suminà certi fiori, pre-preparanu letti è lamperi (narcisi, tulipani) in u vaghjimu per gastru assai convenientmente.

In questu articulu, vi cunsigliarè cumu fà plantà ghjudicate daffini in u castagnu.

Dati di piantaghjosu in u vaghjimu

U tempu di piatturà i narcisi in u casamentu dipende da u so tipu. E varietà botanica (melkolukovichnye) varietà à settimane à a mità di sittembri, quandu a temperatura di u tarrenu hè circa à +8 ° C. Grandi bulbe di fiffoli hè u più postu à pocu dopu - in a seconda década di settembre.

Oggioli minori puseriate in gruppi - cusì mi venenu più attrattivi. I varietà farghju enormi ponu esse disposti in gruppi o unicu.

I pruduzini cunvivite ùn cunsiglienu micca di cunfitturi di fiori di e sfarenti spezii (cù sfarenzi di bulbe) in un cippettu, per ùn intervenenu micca cù l'altri è sviluppa megliu.

Narcissu pò esse usatu cum'è "scudo" per capretti di fiori bulbusi - per via di sustanzi sivuli in a cumpusizioni chì ùn sò micca manghjatu da i sardini, chì volenu chì i tulipani , fritillaria, crocuses, lirigi è muscari pezziunatu in ciorna cù fiffchi pudianu esse protetti bè da i rosteri vorazii.

Avà chì avemu amparatu à u tempu di u sembra, ghjè l'ora di scummigghiassi di fà fà facci à u filottu in u vaghjimu.

Cume a pianta à i casgi in u castagnu?

Un lettu di fiori cù daffrancesili deve esse in un locu prutigatu da u ventu è di l'inundazioni. U sole ùn hè micca necessariu - abbastanza chì i raghji ghjunti ghjate à i fiori migrà di ghjornu. Siccome chì ghjuriddi fiurisci abbastanti prima, ponu esse pianificatu sottu arbuli. Hè assai impurtante per preparà u ghjardinu in anticipu per u duminiu. Per fà questu, avete bisognu à prufundità in u locu (almenu 30 cm) è permettenu di pacà un pocu. Sottu scupertu pudete puru fà un humus o un fertilizante minerale cumplessu (cù una quantità petite di nitrogenu). Durante u tempu chì u pezzu di u solitu, u sughjura sarà assorbutu i nutrienti è perderà a so aggressividad.

Una settimana prima di cultivà, i narcissus sò selezionati è scurtificatu tutte e specimelli putenti, dolci è infettuti. I fugliale di cracked, chì sò facilmente siparati, anu sguassatu. Ùn bisognu micca di pulisce a bombe completamente - à u caprettu biancu, hè abbastanza per rinfreserà una o duie cape sicchi.

I bombi selezziunate sò colpi in una puchina è a left à temperatura di l'ambienti per parechji ghjorni. Dopu stu piriu sò pronto sorte, è poi per 40 minuti amare in una solu suluzione di potassiu (piuma oghja) o fungicida.

E pianta farfilli. Di sicuru, a maiò parte di i "flip-flops" anu ghjudiziu ancu ghjunghje, ma passanu assai sforzu in sopra a distanza extra, chì a facenu assai più débiles que i so contraparti chì hè stata ben plantata.

A distanza di grande narcissus ùn hè micca menu di 15 cm, trà i zitelli è varietà chjuchi, - almenu 5-7 cm. A prufundità di u fiori di ghiaccioli in u vaghjimu ùn deve esse micca grande. In l 'inguernu a terra nantu à i tuberi cundificà è i frutelli seranu più difficiuli di passà per ellu. Dunque, ùn pruvate à intruduce à u ghjignocale, hè megliu chjamà u giardinu cù un seru secatu, lagnic, foglie o agrovoloknom (spunbond, lutrasilom), plegate in parechni strati (5-7). Ma troppu piccolo ùn pò esse quì. A prufonda ottima di u pruduzione hè cunsiderata cum'è duppiu o trippu l'altura di u focu. I raffigurani appiicati un pianu più profunnu si sprecanu di una settimana o duie dopu (ma solu s'ellu ci hè un bonuluggiu, altrimenti l'archettici puderanu di puderà).

Sì l'estiu è u ochju era seccu è ùn ci hè pocu umidità in u locu, u pezzu serà bè raviatu. Sì pittate lampadelle senza eorienti ben sviluppati (dopu à l'almacenamiento in secu), quandu si stabiliscenu ghjàllicli stabilimenti, u lettu deve esse cunsatitu.

Avà sapè se esse possibili di pianta à i narcisi in u castagnu, è in più, hà familiarizatu cù e cundizzioni basca per u successu di sta prucedura.