Bella è Yolanda Hadid da i rosali paparazzi è felicitò tutti nantu à u Valentine's Day

Solu amare donna sò capaci di scunvià tutti i règuli è dà spiranziatura à i straneri! A dia di Valentine Bella è Yolanda Hadid felicitò i paparazzi chì aspittàvanu u restu di l'uttellu à l'occasioni, i fotogaleristi anu ricivutu i rosi rosso da a celebrazione.

Mamma e figlia ci anu cena in un restaurant chinois
Bella è Yolanda anu in modu assai favuritu

Famiglia mamma è a figliola decide di passà una sera festa è si ncuntrau in unu di i ristoranti chini in New York. Pensemu chì u core di a supermodeli hè ufficialamenti libera, ma u core di Yolanda Hadid hè occupatu da Matt Minnis, un omu di affari è fundatore di u fundamentu benedettu di Prugnoli. A decisione di fallu tutti i cunvenzioni è di celebrà senza l'omi, i celebritati anu una bella sera, partiti di ritratti in Instagram è abbandunatu u restaurant in un clima delightful, rirennu, biddanu è posponenu l'aspittà per i paparazzi.

Celebrities lassaru lu restaurant cù rosi
Tutti i fotografaturi ricevenu una rosula
Li paparazzi anu surprised by such a manifestazioni di cura
Leghje ancu

Bella è Yolanda Hadid abbandunonu u risturante cun un armiru di rosi rossi è decide di vultà photojournalisti chì, durante parechji minuti, humitely esperatu è si firmonu. Ogni omu riceviu una rosula è hè fotografiatu cù un supermodellu. Alas, Bella ùn senti micca a parolla di ricunniscenza in amore, ma hà ricevutu un bouquet di cumplimenti cù i paparazzi!

Paparazzi aguarda un pocu d'ora per a selebrazione