Chì hà dettu Adele in una entrevista candid in i ghjurnalisti di "U tempu"?

A vigiglia di l'annu, unu di i canturi britannichi mai titulari hà datu una entrevista franca à l'edizione rispettabile di "U tempu". Una piccula di un artista blondu hà apartu a tappa di un novu numaru di tabloidea.

In particulari, hà parlatu annantu à a so rapportu specialu cù e riti suciali, nantu à a manera di a so identità cambiatu dopu a nascita di u primu zitellu è u rolu di a stampa in a vita di famosi.

Leona è amantana mamma

L'autore è l'intèrpretu di u mundiale abballava a so vita privata. A zitella avėa chì, si i rapprisentanti di media senza ellu pruvate micca di viulenza di privacy, a ghjente turneghja in una leone aggressiva! À u listessu tempu, hà dettu chì ùn vulete pubblicizza l'infurmazioni e l'intimi di a so vita persunale: a premsa ùn mai riceve "accessu illimitatu" à u cuncepimentu è u primu natu.

Sicondu ella, una sullana appassiunciiva in a vita secularte pò esse spiegata di manera semplice: tuttu u tempu Adel hè dedicatu à cura di u zitellu è travagliu pinsatu nantu à un novu album di studiu. Quandu scrivite i canzoni, ella ùn pudere micca di furnisce u tempu nantu à internet surfing.

Leghje ancu

- Ùn pudemu micca, è ùn vulete micca contà u nùmeru di "likes" in my posts è e fotos! Tuttu hè falu, ùn hè micca vita ", disse Adele.

U cantante hà dettu chì era stupita di vedi cum'è faciliu è piacevule era una mamma. Ùn era micca stata capaci di trattà stu rolu novu per ella stessu.