Jessica Biel confessia chì ùn vole micca un figliolu di un futuru cum'è u so babbu

L'attrice americana, Jessica Biel di 35 anni, chì puderia esse vistutu in l'imaghjini "Chuck and Larry: U lamentu di u focu" è "Illusionist", dà una altra entrevista per una publicazioni occidintali. In questu, l'attrìlla cuntò à u so figliolu 2 anni Silas è a mòglia di u músico Justin Timberlake.

Jessica Biel è Justin Timberlake cù u so figliu nantu à una caminari

Beal ùn vole micca Silas per diventà un mùsicu

L'attrenta di 35 anni principia a so entrevista da parlà di u futuru prufessiunale di u so figliolu. Beal disse questi parolle:

"Quandu pensu nantu à u futuru di Silas, sempre pensu chì ùn avissi vulutu chì seguite a strada di u so babbu. È ùn hè micca perchè Justin havi una mala professione o ùn aghju micca a musica, ma perchè un musicu hè assai difficiule. A spaziu spessu prutezziu cumu u mo maritu travaglia. Hè un travagliu forti. Per scrive una bona canzone, ùn pò micca dorme à a notte, per un longu tempu per esse immersi in ellu è cusì. Avà, sicuru, a so vita hè più faciule ch'è avia 10 anni fa. Scrivite a musica bellissima, è elabure un pruduttore. Justin sapi sicura chì tutti i so novi canzoni seranu dumandati nantu à u radiu, è qualsiasi di i clips ponu esse mandati à u televidu è esse rializatu. Per ghjunghje à tuttu questu, passava assai è micca sempre boni. E quale di a visita, perchè sò assai agozii, è ancu ùn vi daraghju à spessu. Ùn vogliu micca chì Silas facianu a listessa cosa in a so vita. Sognu ancu chì u nostru figliolu ellu sceglia una professione più pacìfica. Mi piace assai à Silas per diventà un duttore, un ingenieru o un altru attore non artificanti ".
Jessica Biel cù u so figliolu Silas
Leghje ancu

Justin hè un patri maravigliu

Dopu quessa, Jessica hà dettu qualchì parolle da quali qualità ti piace in Timberlake:

"À questu ora in una famiglia perchè un periodu, chì Justina ùn guasi micca in casa. Questu hè duvuta à e so attività prufessiunale è di viaghja constantemente. Cù a mo prufessione, tuttu hè un pocu diffirenti, è sò assai più in casa. Puru, crede chì quì hè un mumentu chì Justin avarà "Mister Mommy". E mi sicuru d'avè amministrattu stu rolu bè bè, perchè quandu Justin hè in casa, hè un babbu assai caru, affaeranu è cunzidatu. Mi piace assai à Silas per piglià sti tracci di caratteristica di Justin. Inoltre, Timberlake pò presumibilisce un grande sensu di l'umuri, l'incantu è l'amori. Tutti questi sò notori tracci di caratteru chì m'arruvemu! ".
Jessica Biel è Justin Timberlake
Justin hè un patri maravigliu
Beal ùn vole micca Silas per diventà un musicu, cum'è u so babbu