Elizabeth Olsen criticò a moda per una décolleté deep for evening dresses

L'estrema di l'epic film, filmata nantu à i libri di canti com'è Marvel, admittò chì hà avutu difficultà quandu hà vultendu à sceglie un vestitu per un eventu rappresentativu. Sicondu ella, i diseggiani creanu ropa per i femine chì ùn anu micca ... breasts!

La stidda di movie americana Elizabeth Olsen hè stata annantu à a catara russa ultime, chì prova à ognunu chì hè diventata una attrice brillanti è cumplicata. U publicu hè bellu cunniscenu cù i so roles in u filmu "Kill Your Beloved", "Godzilla", "Luminis Rossi". Eppuru, Lisabetta "desperta famosa" dopu a liberazione di a prima è a siconda film di una fantica épica nantu à i Avengers.

In i duie cintes tappe a parte di a Bruixa Scarlet, è a fate assai cunvintamente. I critichi di moda fendu un sensu pocu cumu di l'estilu di Elisabetta. In tutti i manifesti suciali, ella hè distinata per i so prudutti finamente finti. Forsi l'affari tutale hè relatatu. I sogni gemelli Elizabeth, Mary-Kate è Ashley, anu travagliatu in a industria di a moda per più di 10 anni, sughjendu u Dream Factory.

Leghje ancu

Ùn hè micca piacevule per sceglie vistimenti per mè!

Elizabeth Olsen hà datu una entrevista per Allure. A zitella dicia chì preferia a tradizione più cumuna, di cullezeti ordulari di designatori. E micca a ropa chì sò creati specificamente per i manifestazioni patetichi. Allura, per l'estremu di Londra di "The First Avenger: Confrontazione", u più joven Olsen hà cullatu un libru d'ivori di Alexander McQueen, femminile è dulce.

A bellezza bionda rubrica di 27 anni disse:

Aghju avutu chì i vistimenti "nantu à strada" sò fatti in una sola copia. Normalmente, a sguassatura di un bagnu è dirigutu per i patroni di un pettu di cero nella, micca più! Cusì vogliu shopping in u magazinu più ordinariu è quì aghju sguassatu u mo travagliu. Questu hè vestitu designer, ma creatu per a vita di u ghjornu.

U burden of glory in spalle frà

Lisabetta elabò i so ochji cù reporters brillanti è nnunziu chì, per via di a so fama, a so vita privata hà diventata più diventata publicamente. Ùn pudete andà in l'incognito restaurant, evitendu attacchi da i paparazzi.

A compara cù i soru vechji hè un altru prublema. Quandu decidini aduprà una carriera attuale, sapia chì saria cusì. Ma u tempu fici dimissiunaraghju. Amassi tantu Maria-Kate è Ashley, invechje di ciò chì dicenu di a nostra famiglia.