Cumu sapete - l'acidità di u stomacu hè crescente o diminuite?

L'acidità di u ghjattu gastru dipende di a cuncertazione di l'acidu di cloru (HCl) chì cuntene. In u situ statìgiu, u pH di u zucchero gastru hè 1,5-2,5, questu hè un forte ughjettu acìticu, chì hè necessariu per a digestioni normali di l'alimentariu, in quantu a neutralizazione di i bacteria è i viru chì entra in l'stomacu. Un nivulu anormali di acidezza à a gastricia, sia più grande è diminuite, hè a più frecuentement un signu di una malatìa cum'è gastritis.

I sintimi d'aumentu è diminuite l'acidità di u stomacu

Cu acitosa aumentata, hè generale:

Cù acidità ridutta, pò esse l'urdinarii:

Cume a distinguishà l'acidità più grande di u stomacu da una diminuite?

Hè pussibule annulerà se l'acidezza di u stomacu hè crescrita o diminuita solu da l'eccezziunale endoscopica, postu chì i sintomi principali (u dolore è l'incomforta in l'stomacu, eructation, etc.) sò simile in i dui casi è pò esse di una natura generale.

Ma ci sò parechje signalli annantu à a basa di quale hè pussibule abbastanza cuncessu di un diagnosticu particulari. Pigliate, cum'è pudete capiscenu, ci hè una acidezza annantu o diminuite di u stomacu:

  1. Cù crescita acidezza, a ardori è u duluri stomacu spessu occuru nantu à un stomacu vacu è devagliu dopu à manghjà. Inoltre, l'acidusenza pò accade o crescita drasticamenti cù l'uscita di zucchii freschi, piccante, carne fatty, prodotti smoked, marinati, caffè.
  2. Cù acidità ridisignata, l'ardore hè summamente raru, è u sensu di piscia è u tristu dulore in u stomacu sò dopu à manghjà. I frutti è ligumi freschi sò bè ​​ravvicinati da u corpu, mentri prodotti di farina, pasticcini di levitu è ​​altri alimenti in fècula intérité l'incomfort.
  3. Cù acidità ridutta, dovutu a l'apparizione in u stomacu di un ambiente favorevule per a bacterias patogeni, a pudrezione di l'organiziu è disturbi metabolichi avianu gradually developing. Pò esse l' anemia , l'acne, l'aumentu di secunda di a pelle, bracciante unghie è u capelli, una tendenza à reazzioni allergii.