Coagulazione laser di a retina

A coagulazione laser di a retina hè una intervenzione kirurgia chì si faci cù un laser speziale. Hè adupratu per trattà e malatie ocular, è per prevene cumplicazioni di i patologii oftalmici severi.

Laser coagulation of the eye

A coagulazione laser di l'ochju hè u rinfurzatu di a retina da un laser. Questa operazione hè realizata nantu à un peri in l'ambulatoriu. L'anestesia à u paci hè fatta da a lucale - e catene sputichi sò infurmati. In a maiò parte di i casi, i pazienti di qualunqui età sperforate dinò u prucedimentu bè, perchè ùn micca sopraghje micca i vetbi, u coru o altri orgne.

Per fà a coagulazione laser cù un ochju di vista, a lenti Goldman hè stallata, permette per enfasi i raghju laser in ogni locu in u fundus. A radiazioni laser per mezu di u prughjettu tutale hè alimentatu da una lumera. U cirujulu cuntrolli l'operazione cù un stereomicroscope, guidanu è fucalizza u laser.

Hè manifestatu quandu:

Tali operazione ùn hè micca sangue, è ùn ci hè nisun postu di ricuperu dopu. Dopu à a coagulazione laser, a persona si sviluppa un sensu d'irritazione è ridette l'ochji. Queste manifestazione sparisce in u so propiu in pochi uri. In i primi jorna dopu dopu l'operazione, u paci hè prescribed spee chjaru chì deve esse enterritta in l'ochji.

Solu u primu ghjornu dopu a coagulation hè necessariu per limità i carichi visivi. Uculatori per a correzione a visione è i lenti pò esse usatu u ghjornu dopu. Ma ùn pudete abbandunà a prutezzione di l'ùacchi da u sole.

Chì ùn pò micca esse fattu dopu a coagulazione retinali laser?

Per accelerà a rilacciu, evite cumplicazione, dopu à a coagulazione laser ùn pò micca:

  1. 10 ghjorni dopu à l'operazione per cunsumà u sali, l'alcool, assai liquidu.
  2. 30 ghjorni per intervene in sportu, travagliu fisicu fisicu, per rializà bassinu fissùra in u troncu, per elevà l'ogetti pisanti.
  3. 28 ghjorni per piglià bagni caldi, visitate a sauna.