10 articuli malatii chì esisti di veramente

Credi chì l'uggetti sò capaci di purtalla energia negativiva, ferite è ancu guidendu à a morte di i so patroni?

In a nostra cullezzione ci sò oghji dispusitivi chì sò assuciati cù manifestazioni mistiche è incarcerati in leghje prune.

Doll Robert

Stu doll chjamatu Robert si mantene in un museu nantu à l'isula di Ciumi Ovest, Florida. Hè cume chì Robertu hè abbuistatu è pò esse disgrazii.

Tuttu hà principiatu in u 1906. À l'isula di Cume Occidenti, ci anu stava un prufetazione rica è cruciera chjamata Otto. Hè trattatu i so servitori troppu malamenti, ùn mancila micca. Unu di elli, chì ghjocu a magia di vuduzzu, abbitava l'ingerimentu à u maestru è hà decisu di vende nantu à ellu. Da a piaghja hà fattu un panchju un metro stante, in burrudu è u detti à u so figliolu Rubertu. U zitellu era cusì fascinatu da u donu chì chjamò u panchju u so nome.

E stranguli cose accuminciaru a succediri a lu zitellu. Ellu parlava per ora cun un ghjovanu novu, gridò di notte è hà patitu da pescadirezzi. I domicchiatimi si dìssenu chì anu intesu a risata spressa di a nova pupulazione è vedi cumu si ghjittassi in a casa. A fine, u zitellu era pigliatu à teme à Rubertu, è ghjittassi un ghjucatu terrible à l'attic. Allora, u dollu cascò finu à a morte di u so patrone in 1972. Allora a casa hè vinuta à una altra famiglia. A figliola di i novi prupietari trovi subitu un ghjucatu è cuminciò à ghjucà cun ellu. Ma prestu prestu turnò a so vita in l'infernu. Sicondu a zitella, si sfacciava, è ancu di sballerà ...

Phone number 359 888 888 888

Stu numaruu di telèfonu era di a cumpagnia di telecomunicazioni búlgara "Mobitel". Prima hè stata aduprata da u pruprietariu di sta cumpagnia Vladimir Grishanov, chì de sarri hà mortu di cancellu à l'età di 48 anni. Allora u numaru partì à l'autorità criminali Konstantin Dimitrov. In u 2003, Dimitrov hè statu tientta mortu da l'assassinu in l'Olanda.

Lu propiu pruprietariu di u numiru fu Konstantin Dishlev, implicatu in u trafficu di droga. Era statu ancu tombu.

In u futuru, i patroni di u numaru infirmatu eranu un pocu di persone, chì a so vita finita tragicamente. In u risultatu, a sucetà cellulana uttena decide di bloqueu u numiru.

Annabelle Doll

Stu rag doll, acquistatu in una magazzina d'articuli fugliale, hè statu donu à a donna infermiera da a so mamma. U bufalu si stalla in l'appartamentu chì Donna hà filmatu cù a so amica Angie.

Appena li fimmineddi cuminciaru avertitu cosi strammi. Quandu si ne turnonu in casa, a caratteristica ùn era micca in tuttu in u locu induve l'abbanduneghja, è quarchi vota era sangue nantu à e so mani. Dopu un pocu dopu, Donna è Angie scalculate à scopre à l'appartementi boni strange notes with pleas for help, scritte in scrittura di i zitelli. U mediu invitatu hà dettu chì un ghjornu in questa locu abitava una picciotta chjamata Annabel, chì era mortu à l'età di 7 anni. Era u so spìritu chì si mette in a panchina.

Dopu chì u spirituu cascò nantu à l'amicu di Donna è li causò feriti sanguinanti, a ragazza si vultò à i famusi espluratori di i fenomeni paranormal Edu è Lorraine Warren. Dopu u rituali di l'exorcismu, u Warren hà pigliatu u pupu cun elli è u mette in u so museu di l'occultu, induve hè mantene finu à quì.

Vestita di vestiti da Anna Baker

In u 1849, Anna Baker, a figliola di un industriale ricchissima di Pennsylvania, hà amparatu cù un obreru simpliciu è vulia casà. Ma u babbu di a mozza ùn era micca dettu sente di questu quì è u ghjovanu di a cità hàvenu survived. Allora l'avventura Anna hà fattu ghjurà chì ùn anu mai casu è mantene a so prumessa, mortu in u 1914 cum'è una vechja maid. Dui anziani ùn anu micca da i so discendenti, è a mansioni di Baker turnava in un museu. In l'anticu sughjettu di Anna sottu u vetru, u so vestitutu di casu hè almacenatu, chì hà cumprata in l'speranza di sposa cù u so amatori, ma mai messu ...

U publicu di u museu sustiniennu chì in u vestitori di luna sana principia a trasfigurazioni di questu, steppu in viaghja in viulenza, cum'è s'ellu vulia esce da a captive è riunite cù a so anziana siveru ...

Mirroru da i piantagioni di Myrtlees

A piantazioni di Myrtles in Louisiana hè cunsideratu un locu maleitu, chì hè superpopulatu cù ghosts. Unu di l'articuli più terribili sò un ispilu purtatu in u 1980. Prughjetti attu di dì chì in un ispaziu, a ghjente spessu prende in vestiti antichi, è ancu stampi à e mani di i zitelli.

Sicondu a legenda, in u 1920 hanu tempi terribili. U pruprietariu di a piantazione avia una chjama chjamata Chloé, chì era ghjornu dopu aghjustatu d'intesa à l'amica di l'amante. U patruni era ingeratu, urdinò à l'arme à l'arme à cutà l'aricchia è l'hà mandatu per travaglià nantu à u campu. Chloe hà vulsutu vendetta nantu à u culpèvule è annantu à l'anniversariu di a so figliola furnite un bagnu invenu, intricciatu à a vanda di fiori veri. U vignaghjolu refuseu di trattà cù ellu, ma a so moglia è e duie fate pò manghjà un pezzu di velu è mortu in quellu ghjornu in tormentu. E servitori, scantannusi di l'ira di u so maestru, aghjunse Chloe è u piddanu nantu à l'arbre. Dopu questu, i ghosts di Chloe è e so trè vittimi sò stati camminati intornu à a casa è spessu apparevenu in u spaziu ...

Doll Bailo

In u 1922, i genitori di una picciuttedda Rosie McNee vultatu à l'affari di pupulari à u maestru Charles Winkcox cun una dumanda di fà un paninu per a so figliola. Ci eranu rumorsi chì i dolls creati da Winkox puderanu scuntentà a morte è a Rosie hè stata assai penosa, è i so parenti anu a sperienza di salvà a so vita cun un ghjocu ghjucatu.

Winkox hà fattu un bonu bonu per Rosie, ma u picciottu morse parechji ghjorni dopu chì a ricivete cun u rigalu ... A zitella hè stata sipata cù a so nova sposa, di quale ùn hà mai surtitu da e so armata. Dopu un pocu tempu, u corpu di Rosie fù exhumatu, cum'è a pulitica suspettò chì u zitellu puderia esse invenciatu. Quandu u sarcophile s'hè apertu, a panane à fiancu à a ragazza ùn era micca ...

Uni pochi anni dopu, a mamma di Rosie anu vistu un pupu assai simili in a buttrega di u junkie è a compra. Dopu un pocu tempu, u Patrone Rosie muriu sottu circunstanze misteriosa. Saddleback, a mamma sfurtuna cadernu à a ternà è una volta stalla da a finestra, pressendu a so figliola. Prima di a so morte murmurava:

Oh, Bailo Baby, Bailo Baby

Dopu ddu tempu a pupulazione hà sappiutu cambià diversi propreni. Avà ghjè in Praga, in u museu di l'oculu, chì appartene à l'artist Vlad Taupesh.

Pittura cun un Nuratu

Ci hè una seria sera di ritratti di chianci fori. Tutti quelli di i 1950ini hè statu scrittu da l'artista Giovanni Bragolin. I ripruduzzioni di sti pittori eranu in una tempi popular cù i britànichi è decoronu l'interjuri di parechji mansioni di Londra. In u 1985, di colpu, l'accuminciaru a rapprisintà chì in i casi duve ritratti di i chianciti i zitelli sali, in particulare ci sò incendi. In casu, e riproduzioni sò sempre sempre in mare. Paria chì i pittura in questu modu misteriosu sò u focu, ma elli stessi micca micca.

Mediums ritenenu chì i pittura attraeru i fantasmi di l'orfani chì mortu durante a Siconda Guerra Munniali. A fine, u ghjurnalettu in tabloide u Sun organizò un gran focu, in chì tutti pudianu creme l'imbusci. In autumàticu, tutte e riproduzioni cù i figlioli chì chianciaru era caldu prestu ...

Vaza Bassano

Stu jarrenti di antica d'oru era donu à una ragazza napulitana à a vigilia di a so casale. U listessu ghjornu a ghjovana bride hè stata data di morte cun un vaso in a so manu.

U vase stete in a famiglia di a famiglia è hè statu trasmessu di generazione nantu à generazione, perchè avè chì capiscenu chì tutti chì pussede u sinistro souvenir finiscinu a vita tragicamente.

Allora i membri di a famiglia pusonu un vase in un boxu cù una nota "Guàrdati ... Questu vaso porta a morte" è hà scupartu in un locu sicuru. In u 1988, a cache hè stata truvata, è u ghjuvatu hè vinutu à vendita, sguassate ignurannu u cuntenutu di a nota. L'omu chì hà compru u battellu mortu hè mortu trè mesi dopu a compra. Allora u vase cascò in manu di quelli più amanti di l'arti, è tutti sò pronto murutu. A stu mumentu a chjesa di u bagnu hè micca sanu.

Car "Little Bastard"

"Little Bastard" hè un alcune chì l'attore americanu James Dean detti a so nova Porsche 550 Spyder. Hè in questa caru chì u ghjovanu attore morse. Duranti l'accidentu, vicinu à ellu ci era un meccanista, chì sussuccerò e so mani in sè stessu. In u futuru, tutte e persone chì eranu amatoriati di u "Bastard" o ancu i spare indè individuale, cariu di accidenti di caru. Certi anu mortu, altri erani gravimenti ferite.

Pittura "Martire"

Questa stampa pertenece à un certu Sean Robinson. Duranti 25 anni, stalla in l'attic di a so avanna, chì li disse à a so scenza di un terribili tile. A suppurtata, l'autore di u pittura pintava cù culori mixedu cù u so sangue, è dopu a realizazione di u travagliu, seconduce immediata da suicidio.

In u 2010, u ritimu piglià a pruprietà di Robinson, è a so famiglia accuminciò subitu da succorsu. A casa hè stata intesa in voce altamente invece di voce è chiancì, e porte apertu è chjusu per elli, è quandu a forza invisibule hà impunite u figliolu di Robinson da a scala. A volte un sonnu misteriosu accuminciò a spazzà a stampa.

Da u pughjale, u patrone chjude u terribbili stampa in u basamentu. C'è, apparentemente, ùn hè sempre mentri.