Swimwear francese 2013

Modisti muderni preferenu avè u mercatu di u vestitori in vestigio europeu. Comu prumudica mostra, in Europa, a qualità di tessili, l'idee di disinfettori è a molla dimensionale sò spessu megliu è megliu di l'assevuli domestichi o asiatichi. Inoltre, e ricenti brandi europei ponanu ind'i libri di e più visitati. Ùn hè bisognu chì cù l'avventu di a spiaggia di staghjoni 2013, i lavori francesi sò i più populari. I prudutti tradiziunali chì fabrivanu eddu di panni sò longu pruvucatu in u megliu modu in u mondu di a moda di a spiaggia .

New collections of swimwear in 2013 conquer the fans of French fashion with a wide range and ideas creatives. Disegnaturi di l'imprese francese in una sola voce argumenu chì u vestitu di bainu in sta stagione ùn deve esse una paleta brillanti di colori. Sicondu i stylistichi, u più splendido e saturatu u culore di u swimsuit, i più vede è a attenzione hè attrata da u so patrone.

I mudelli più chjappi di swimsuits di i pruduttori francesi in 2013 sò otessi per svegliu di cuncorsu, swimsuits di stilegiu grecu, pechi di bagnu di majo è bando, è quelli chì pussede formi ideali puderanu demostrari a so dignità cun eleganti monokini. Ùn evite micca l'attinzioni di i disinfettori francesi è di i panni in stile retro . E mudelli chjappi in lunettes, culori bianchi è nuvuli clàssici, è sottumessi oghji cù i ruffles occupanu positi impressiunanti nantu à e stile di e butte in u 2013.

Swimsuits di marche francese

I marchi più famusi chì facenu swimsuits in 2013 includenu Pain de Sucre, Antigel, Gideon Oberson, Gottex, Lise Charmel. In ogni casu, u più famusu hè u bagnu di famosi famosi famosi com Moschino è John Galliano. Ma u rivalu più attivu trà l'altre fabricatore europeu di panni è di calzature hè a marca Victoria's Secret.