Jeans di moda 2014

Jeans sò longu assai arradicati à tutte e vestimenta di donne. À l'annu, sò cunsiderate a ropa più còmode, pratica è moda. Ogni stagione nova fa solu e so correccioni per u culore è u stilu di i mudelli.

Trà i più vistimenti di moda in 2014, a pusizioni di punta hè occupata da magu. Hè cunsideratu bè, còmode è, impurtante, universale, perchè sò cumminati cù quasi tutte vistimentu. Per esempiu, per creà un strumentu sportiu è casual, pudete furnisce jeans-skinny cun un chjudale alcoolique. Sì stu ghjocu hè cumplementatu cù una chjucata originale è i scarpi di tacchino, pudete sbulisce in una festa.

In u biancu di i bianchi in u 2014 in a tendenza sò mudelli classic di cut straight, jeans-boyfriends è mudelli in stile retro. Eppuru mudastichi ristretti in tempi passatori sò stati sbulicati a foglia, però, oghje nantu à i catwalks si ponu vistu novu. A strada, a famosa Victoria Beckham hè assai micca indifferente à questu stili di jeans.

Uova di raggia hè stata cunducente à mudelli straggiati, chì sò i più impurtanti in sta stagione. U raggiu straggiatu di stile viaghjate in l'immagine sportiva è i vandalsi limitati cù scuffs pò esse usatu cù e capelli è camicie, è cù brusze è sweaters.

Fashion per Jeans 2014 hà fattu i so ripertorii, tornendu à i piazziori muderni muderni ricchiati longu.

Eppuru, quale sò i jeans più fashionisti di questu annu? Frà tutti i mudelli di tendenza eranu stinnilicchi o puffs, jeans strappi classic cù alta cintura, taglioli cù differente anch'elli, jeans, chinos, jeans-capri, mudelli cù tocu è scuffs, è i sposi.

In quantu à u culore, in 2014 i culori di più di moda per i jeans sò neri, grisgi, verdi è blu.