Piacatu clàssici 2013

I cosi classici sò sanu sanu in ogni staghjoni. Sò solu esse sustituiriu in u vestitori d'una nena. Questu hè un vistitu tutte nero, jeans blu, una bagnu transparente è, sicuru, una falda.

Trends in 2013

Salute di moda, cum'è sempre, à a punta di pupularità. I so disinfettori è e donne di moda ùn vogliu micca dà i robe universale. Puderanu cumminate cù i cammis, blusas, camisole, cimi è sweaters. Scuprite a bellezza è l'eleganza di a figura femina. Una funzione distintiva di elle hè simplicità, durata di midi è rigurosa. In a nova stagione, un stil modestu mudatu hà avutu i cambiamenti. In i cullizzioni novi pudete vede mudelli di colori brillanti, cù una cintura baixa è un cinturallu in correa. Oghji culori: negra, beige, borgogna è biancu lece. Anu accentate da Nina Ricci, Roscha è Elizabeth Francia. Ùn sò menu minimamente lucali in metallo, cum'è: bronzo, argentu è oru. Rochas è Dolce & Gabbana sò cunsigliati di attenti à l'arricelata bè, Just Cavalli - à i culori blu scuri. In a tendenza, abstrazioni di culurite, in particulare u colore di leopardo Spotty. Eghjezziosu classic 2013 hè fatta, principalmente di sita, satin, u cottusure è u soiu.

Must have season spring-summer

Crea una foto romantica, cumerciu o sexy cù l'aiutu di una fala di carta. Avissi bisogna necessariu in tutti i vestiti. I naturi divertenti sò l'opzioni adattati in rosa, giallu o aranciu. Tuttavogliu hè offru un mudellu di cuoio da Malandrino o Dsquared. Vera Wang è Pierre Balmain aghjunghjenu una silhouette classica attaccata à a cintina di un bascu.

I diseggituri ùn ignurani altre modi di moda di classi in 2013. Dopu tornanu a popularità à l'exuberante mudelli in stile retro, cumplementarii cù interessanti elementi, gravures è tagli.