Moda di colore moda 2013

L'arrivu di a primavera hè spessu sirvutu com'è una occasione pè e donne per rinnuvà micca solu u so vestitariu, ma ancu i so capelli. Di sicuru, i rapprisintanti di a bella meza circate di dà i so capelli di a forma è u culore, chì rispundanu à l'ultimi tendenzi di a moda. Naturlament, si staveghjate a question, chì hè a moda in 2013?

Modishable hair length 2013

A maiò parte di l'estilisti in u 2013 in creà un hairstyle adhere à l'imaghjini di una ragazza naturali, romantica è affettuosa. Long hair hè unu di i cumpunenti principali di stu stile. Dunque, quelli chì vanu a vulintarle a moda, hè cunsigliu per crecià u capelli. Hè sopratuttu cuncrete à i zitelli cun tonalità oscure di capiddi. Per blondes, à longu u pilami longu, l'attuale capelli di pilu seranu à u stilu di Marilyn Monroe. Se a larghezza di i capelli ùn permettenu micca currisponde à e tendenzi, dunque ponu accumpagna à u capelli artificiali: capiddi, parrucche, tracheti affascati.

Culore di culore in primavera 2013

Quistenu a question, chì culore di i capelli serà in moda in a primavera di 2013?

In a nova tempesta, avete dà preferenza à i culori naturali è abbanduneghja i brillanti naturali. A più frequente serà culore di culori, com'è u culore di u triglu è u doratu. U culori di più di moda da 2013 hè cunzidiratu com'è un colore più ligne da u so tonalità. Ancu se u corpu nativu hè abbastanza lividu, pò esse freschettu cù sapori di caramelo è di meli. A principal hè chì i capelli ùn pèrdite a so natura.

Malgradu i lighjate lucrativi, i culori scuri anu seguitu à a moda. U culore di capelli più di moda per brunetti in a primavera di 2013 sarà chocolate. Un vastu gamma di sfumaturi di cicculata permettenu à i pruprietarii di u pilu scuru per fà una bona scelta. Ma si deve esse abbannunata di i so fiori, com'è brunetta è blu-negra.

Pruprietà di u primu piumu russu 2013 provene a scelta più larga di sfumature di hairstyles. Pudete pruvà di brillanti boni di u focu per appruntà i culori assulanati. A principal hè di abbandunà u culore naturali.

Per quelli chì ùn mancanu micca in u stessu culore, a topicità di i capelli segue ghjusti. Ma puru quì, era una novità. A moda di colore di capelli in a primavera di 2013 sarà mancanu cù sfarenti sfumature di u listessu colore. Ùn hè cunsigliatu di utilizà qualsiasi transizzioni è di cuntrastanti colori.

A primavera di u 2013 brindava una selezione enormosa di mudelli muderni di capelli è haircuts. In ogni casu, però hè necessariu guidà da a regula più impurtante - a pettine deve esse à a persona è à esse in armunia cù stile.