Perchè hè a femina à petre à a finestra?

Avà, in l'età di e tecnulugia alta è l'alba di l'agenti d'informazioni digitale è di parechji apparecchi elettroni, volte ognose più prestu à u mondu à noi. Nantu à a natura, averemu da attraversà a pantera di TV o monitor di l'informatica. Ci hè parechje diverse canali tematichi nantu à a fauna salvatica, induve noi es dettu da parechji animali è l'uvaghji, insetti è pesci. Ma se digressione da a canzone di TV è vai in a strada o ancu à vultà in a finestra, pudete vede un mondu enormi chì s'amigarà in nimu ancu assai incù Inconnu è incomprensibile! Per esempiu - signori di u populu in u mondu chì circundanu. Per esempiu, chì significa quandu un titmaturu culpisce in a finestra.

Perchè hè a femina à petre à a finestra - signa è interpretazioni

A giurizzioni di e balli folklori, u titmouse hè u Bluebird, è quandu certi pirsoni folklori siciliani rissiru, hè un pappu chì porta a bona furtuna. Si crede à elle, quandu a cugna culpisci nantu à a finestra - pudete esse aghjuntu à aghjunghje à a famiglia. Questu pronta, a famiglia chì a so cupirtuna è u so nomu, u zitellu nasci, è l'uccelli averebbe infurmatu.

Inoltre, u sonu di un titmouse à a finestra di chì pronto l'invitati vanu à questa casa. Cusì avete bisognu à preparalli è, cumu dicenu, copre a tavule.

In ogni casu, a maiò parte di i signori di u populu dice chì quandu un titmouse hè sbattutu fora di a finestra, hè un disastru. Forsi a una malatia o ancu à a morte di quarcunu di parenti vicinu. Inoltre, si u titmouse hè sbattutu fora di a finestra, u signu chì l'ànima di u mortu dumanda à entra à a casa ùn ùn calma u rushes in cerca di restu.

Sè vo site un pessimist, poi vole bisognu di rializà un pocu di ricerchi simplici per a vostra propia pazma di mente.

Tutte e membri di a famiglia necessitanu de mandà scatuli di tela russa nantu à a finestra à quale u titmock hà tagliatu.

Per descompondisce u raggruppu di carna di muntagna (chì hè cunsideratu un arbre magicu) nantu à i fenomenu in tutta a casa.

Pigliate da a casa i picculi muntagni è u membru più chjucu di a famiglia per piglià questi soldi à l'interseczione più cercana di e strade è abbandunate quì à quandu leghje una trama protettiva.

Coperta i finestri cù tabelli, recoglià a famiglia è l'amichi, è abbandunate a casa per una ora o duie, perchè u male vene à a vostra casa è ùn trova nimu.

Lavore cusì a finestra, chì ciatavanu a manu, agghiuncennu quarchi putti d'acqua santu à l'acqua.

Cù una lumera di a chjesa iluminata , andate per tutte e stanze in a casa in sensu uruguaienti, lettura di preghje.

Queste suggerimenti si cuncitanu à tutti quelli chì pensanu chì i segni di u populu: un tittu chjappà à a finestra - hè un passageru di qualcosa male, terribili è terribili.

A natura di u fenomenu

Per i ghjente chì ùn credi micca in i sinistri, pudemu spiegà a raghjoni chì l'acchiananu culantita nantu à a finestra.

Allura, u titmuse hà tichjonu à a finestra - perchè avete bisognu di scummigghiari. Questu hè assai simplice. U fattu hè chì, com'è regula, i casuli chì i cinghiali sò in una finestra in a primavera o in u vaghjimu. À quellu periodu Quandu l'aceddi accumincianu a migrazione primavera o di u culore. E postu chì l'acelli ùn distinguenu micca se esse una finestra in u marcu di a finestra o micca, sò ingressu à questu.

Masci di pezzi, inoltre, dopu una coliszione cù u vetru, avè a so rifughjazioni nantu à quì, vedi u rivali è cumincià à attachellu per fighjà a so forza.

Ancu, tette ùn anu avutu i vetru, pruvate acquistà in a casa induve vulete truvà l'alimentazione. Cusì, dopu vedenu cumu a cuglione culpisci nantu à a finestra - pour un migelu o migliu di pani in u alimentariu d'u pede o sottu a finestra. Ideale, ùn anu micca bassu - fate una casa d'agenti (o cumprà) è fate nantu à l'arbre, è perciò l'acelli parenu di tene.

Cusì, se succede chì un titre cullà à voi in a finestra, sapete per quessa hè cusì, è ciò chì dice.