Chì duvule u coppiu?

Ancu occupanu un locu impurtante in a vita di una persona, per quessa chì ùn hè micca surprised chì parechji signalamenti distinti sò assuciati cun elli. Per esempiu, unu di i più cumuni è superstition, chì spiega chì un cane agullava. Ci era avè sinistra per accidently è micca per l' imaginazione salvatica, cum'è parechji credi. Supersiteri sò osservazioni longu chì sò state ripetutamente verificata da i nostri babbi. In principi, ognunu hà u drittu à crede in elli o micca, ma tutti hà l'uppurtunità di pruvà l'effettu nantu à elli.

S'è un cani alloghju, chì cosa significa questu?

Siccomu i cani sò cunsiderate amichi umani, quasi tutti i superstizzioni cù a so participazione hanu da fà cù a salute è a vita di u patrone. Parechje ghjente, in particulari quelli chì vanu in u settore privatu, anu face à una situazione chì u cane giganti, è per senza ragione apparente. Per capiscinu u significatu di u signu "à ciò chì un cane agulla", hè impurtante piglià in cuntattu in questa postura succede cusì è altri circustanze. Piglianu a cunvalenza superstitions popularmenti:

  1. Se l'animal aiu e yet a so testa hè abbuccata, hè un signu dolenu, chì prumesse l'accostu di qualchì disgrazia in a casa.
  2. Hè canti periè sbate perchè un cani alloghju à a luna, righjinu a so testa alta, in stu casu, u signu indicava seriu problemi, ma ùn vi scatate, perchè i disgrazii hanu da l'affettu di i vicini. Un aube pò guarda morte o un focu. Un altra aube à a luna puderia significà un cambià di u tempu.
  3. Quandu l'annu di l'animali è à u listessu tempu si distingue o giacche - questu hè un passageru di a morte di u cane stessu.
  4. Un'altra cume populari, spieghenu perchè un cane chì cagiunci cù un omu aulante, indica l'iniziu di i tempi sfavore. U pruprietariu di l'animali hà da esse preparatu, cum'è vende un "raghjone negru" in a vita è hà da faccia parechji difficultà.
  5. Sì l'animali sguardi nantu à a casa durante u sullò, significa chì in un futuru vicinu ùn pò esse un robbe o cresce un focu.
  6. In i tempi antichi era creatu chì u so gegante di un cane, chì in u stessu tempu u so dirittamenti direttamente a so testa, hè un passione di guerra o famine.
  7. Quandu un animali ùn solu l'aullari, ma digià dinù in questa pitta - questu hè un signu daveru, indicando una morte veloce in a casa di u maestru.
  8. Se in un uglu, u cane agitava a so testa in diverse direzzione, pudete avè cundutu per prublemi in tuttu l'espansioni di vita.

Ci hè parechje modi cumu pudete ungo l'effettu negativu di l'omens. Per esempiu, pudete andà à a chjesa è ci ponu candele per a salute di tutti i persone cercati è sè stessu. Ci hè ancu una cuspirazioni spettacula. Se l'udullannusi di un cane provista scantu, avete bisognu à andà da a porta o di l'intrata è dicenu trè persone:

"Venite, micca in questa porta! U cani alloghju, ma permessa u colpu di ventu! Verily! ".

Se u cane agullanu di a notte, invece per vultà i prublemi, avete averà u capiccu à l'altra parte è dicenu: "À u vostru capu" .

Ci hè un altru rituali, per scambià u spertu - avete bisognu à caccià i pezzi di u pede, pute u sole è u pede, è seguità à l'animali. Immediately after this, u cane ùn deve esse chini.

Chì duvita u cane piace à a notte o in ghjornu - a justificazione scentifica

In u mondu oghje, pocu pirsuni, a sèntenu a vuciari di un cane, pensanu à i signori è u cumpurtamentu hè spiegatu bellu semplice - cù l'aiutu di so sani, l'animali cumunicanu cumu l'altri. Un altru listessa pò esse solu una espressione di l' emozioni , per esempiu, assai cani l'aullazzione sottu a certa musica, o pericci micca u so maestru. U fenomenu frekwenti - u cani aunquii à a luna, hà ancu una spiegazione cumpletu: perchè i bistiali sò cunnisciuti, sò assai più sensittivi chì l'omu, è quandu sentenu l'effett gravitazioni di u satellitu di a Terra, cumminciunu a sullari.