Curati per a muriri

Vivemu in u XXI seculu, i cacciani di bughjone sò longu assai, ma e persone chì rializanu ritimi maghjani è ezioni anu ancu in a nostra sucità. A maladecta per a morte pò esse ellu da assicuratevi qualchissia. A diversità di spoiling , a maladizzione hè solu parolle, è a so putenza hè assai menu ca l'spoiling, chì hè assuciatu cù ritu magicu especial.

Curati per a muriri

A maladizzione hè un cuncettu di magia, chì pò ancu esse chjamatu "spell" o "spell". Questa hè una forma perikulu di magia, è hè prevalenti in ogni locu. Unipochi pò imponiricci una curse concientemente, nò solu per una persona particulare, ma in u genulu generale, causannu danni à parechji generazioni.

A natura di a malidizioni hè sorprendente: ogni persona pò mandà, sultantu u so desideriu malevolente per infruisce una maladie particulari à una persona. Cum'è putere più forti u putere di quellu chì hà maleatu, più forte u più forte serà a malidizioni. Eghjaccii particularmente forti sò stati da i maghiori, magichi, è ancu quelli chì ùn pò micca vindicà altrimenti - donne, poviri ghjente, malati, quelli chì sò in u so pòpulu di morte.

Cumu sguassà a malidizioni di a famiglia à morte?

Quandu ci sò assai disputa in a famiglia, ci sò lunatics, ci sò persone cun addicenzi, parechji morsi à una età primaria hè un sintimu di una maladizioni generica. Se avete stabilitu chì a maladizazione hè statu impostu nantu à a vostra natura, pudete scumpressate. Pigliate una foto di a famiglia sana, chì era fatta annate. Pujhe u ritrattu in a Biblia trà e pagine per una settimana, è poi pigliate a photo è leghjite u trè volte:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." Aghju pricatu à u nostru Signore Ghjesù Cristu per benedite u servitore di Diu (aghjunte i nomi di i membri di a casa), per cuncernate cunprendi è sustegnu, per sguassate da noi u clandestiu scuru, mandatu da i nemichi. Amen ".

Se pensate chì a maladizzione ùn hè micca nantu à a famiglia, ma solu à voi, a prichera di a malidizioni di a morte vi aiuterà: "Abba Father! In u nome di Ghjesù Cristu, ti precu, per separà da l'attaccu di u mondu spirituale è di dumandà a prutezione speziale à l'odi. E ringraziu, u me caru Signore.

Repetite ritimi finu à i cambiamenti pusitivi in ​​a vita diventanu.