Conspiracy per laziness

Per una banda, la laziness hè un fusile naturali per u nostru moveru da a soberexertione, u ghjornu spuntà annantu quandu u corpu pò micca esse travagliatu mentale o fisicu, è necessita di generà energia. In ogni casu, spessu, stu statu hè dilicatu, è pudete riesce sè stessu o un amatu di l'inzione, cumpresa cù l'aiutu di cungiuli di piacè.

Ritual di pani cun u melatu

U ragruppu più simplice è "famosu" di la pardala hè u pane cù u melatu. Probabilmente, sta cuspirazione hè stata priservata da l'epichi pagani di a Russia antica.

A so essenza hè elementu - piglià u pane, stende cun una strata fina di u meli è dicendu u testu à seguente:

"Da a forza in pani frischi, da dolcezza à granu, venga à u servitore di Diu (nome) da una gota di vulintà, forza è desideriu. Ùn avete più servitore di Diu (nome) di a debule, ùn lascià micca mandatu per ella. Hà un martì di ramu in manu, un pappu di cobre à i so pedi. In u vientu nantu à a lingua, nantu à u stomacu in u ventu. Sweetness hè dolci postu di u travagliu è a piccità hè chjuca in u grande travagliu. Nè la laziness, nè débili, nè malatizza in u servitore di Diu (nome) ùn sarà micca. Nunda vippellu. Sì, venite da passà, cumu si dice. Amen ".

A prublema, una persona chì deve esse ridutta di piacè di manghjà stu pane.

Parlendu à u durmitore

Parolle è preghere per piacè sò a magia bianca più inutile, sicura è interna. Ùn àbbia paura di perisce a brigade chì ùn hè micca indiferente à voi. A cusì a cunvirazione hè stata leghje trè ghjorni in furia nantu à un bummer sleeping.

"Oulu, u ghjornu di Zlatoust, salutu, u sabatu Lazarev. Ricurdativi chì sì un servitore di Diu (nomu) laziness da ellu, ancu s'ellu ùn hà micca rapidu u sàbbatu, ma u luni ùn hè micca pariu. Fate chì a forza si ricorda, sia u vulintà riceve, sguassate di u male. Cercuu a mo parolle cun una chjave, ma ti necevamu a mo chjachju in u mari. Amen ".

Di sicuru, cun piacè chì pudete riesce cù l'sforzi di vulintà, l'autodisciplina, ma, a penanza più terribili - hè quella chì a persona hè abituata è cù quale hà avutu. Hè in casu di cume chì avemu u dirittu di aiutà da l'esternu.