Sottu boots

Ogni buttigli hè unu di i tipi più preferiti di scarpi pè e donne. Sò cunfurmati, eleganti è femini. Ogni annu, i diseggiani creanu mudelli novi, décorate cù elementi originali è esprimi in u materiale.

Puliti di gaddia

E stivali di gomma sò i calzi in u ventu di primavera. Quandu ci hè cascata in a strada è assai pozzangelli, ponu pruteggiri i vostri pierri da u friddu è di l'umidità senza l'impurtante attrattu. L'ultimi fiaschi ci sò assai pruduttivi di gamelu di u mumentu nantu à u piuvutu o di a pianta, in certi mudelli, ancu una hairpin hè utilita, ma sta opción hè solu per i valenti femicili. Inoltre, i botti anu un mudellu variu - da i cori ghjucuzzi à una stampata di l'animali modesta. U decoru principali per i scarpi di gomma pò esse cunsideratu dui elementi:

Cottigliature

I buttigli di puntata sò sempre fatti da filatu. Puderanu l'estiu o u vaghjimu. E stivali d'istati sò fatti di filamenti finici è ponu una sola di gomma. Stu calzatu originali burst in u mondu di a moda quì anni pare è hè sempre popularu cù e donne di a moda. Sacchetti calzoni stivali boni cumminati cum bundle è braccialini d'estiu, perciò sò spessu vistiti per un passaghju in una bella stella di l'istati.

Ogni stivali di puntata sò perfetti altre scarpi. Hè abbituatu per calà i petti di una donna per creà comodità per elli. I mudelli di a versione di u vaghjimu di i scarpi calzini sò assai più grande ch'è l'estiu. Ma ma chistu, hà un avellu persunale significativu - i scarpi di morsicà si sia cunvene solu in u tempu secondu, chì u filatu ùn risparmià micca da a pioggia, è parechji mudelli ùn ponu micca prutegà è di u ventu.

Stivali di pelletteria

E stivali di cocia sò un pianu incredibbilmente eleganti è raffinatu. Puderanu perfezziunate l'armunia di i patroni femine è facenu l'imaghjina assai attrattiva. In più, e stivali bassine di culuri sò assuciatu bè cù una mini-skirt sexy, è cun jeans in u stilu di kazhual. Questa versatilità simpricimenti obliga a e donne per guardà almenu un paru di scarpi in u vestitori.

A maiò spessu pudete truvà u mezi stivali nantu à u pianu u filu , da chì un soli pò demustrà tutte e bellezza di u calzari è, sicuru, a figura femina. A menura spessu pò vede bracciale di basse cù sera pianu, cum'è sò micca menu pupulari trà e donne. Questa versione di calzature hè più pratica, ma menu elegante.