Cristiano Ronaldo dete u so premiu in metallo di l'Euro 2016 per carità

Sò famiglie sò assai sfarenti - quarchi sò disposti per passà migghiara di dazzi di novu vestitu, accessori è ricuperà. L'altri - sò impauriti in carità, mentri, spiciarmenti micca publicità i so attività per u benefiziu di l'altri. Cristiano Ronaldo hà datu quantità enormi à quelli chì averebbe bisognu di u so aiutu - malatu, mischinu, orfani - per parechji anni in furia.

È ùn ùn piace à prus additionale per i so boni pratichi, ma simplice ciò chì u so core contà. Avanzate Madrid Real Madrid celebra a vittoria di a so squadra di futbol in Euro 2016 in una manera inusual. Dice u premiu, chì ellu tistò, u capu di u capu di i capi di ghjuvani chì ghjocanu u cumburdimentu. E questu hè quantu 275 milla d'euros!

"Doing good" ùn hè micca solu parolle

Per unu di i footballisti più famusi di u nostru tempu, a carità hè una parte impurtante di a vita. Ùn ùn solu trasfiriamenti fondi regularment à diversi organizatorii non governamentali, ma ancu participeghja in a destinazione di i so accusazioni, attivamente dona sangue.

Avete mai pensatu per chì un omu cusì attuvutu cù un corpo ideale ùn hà micca un tatuu? Hè assai sèmplice:

"Ùn puderebbe fà di tatu, cum'è aghju spessu cum'è donu di sangue. Sì pattu à almenu un tatuu, ùn puderebbe fà più. "

Circa un mese prima di a vittoria di u Portugallu nantu à a Francia in a final de l'Euro 2016 Ronaldo hà ricivutu 465 mila euros per u primu locu in a Champions League. È hà trasfiriti tutte issi fondi à i bisogni di questa organizzazzjoni nongovernativi.

Leghje ancu

Per un attore di football, aiutà à quelli in u bisognu hè un modu di vita. Hè u patronu ghjenuvesu di sportisti. Per a so ricchissima carriera, passanu circa 10 miliuni di europei nantu à i boni scritti. Cristianu Ronadeddu solu donate grandi sume, ma ancu cù attivamente per i so cumpatori, participeghja in avvenimenti interattivi, visita i ospitale.

Eccu ciò chì hà dettu nantu à a so attitudina per aiutà quelli chì sò i pejimi:

"U mo babbu hà dettu di ripetutte chì vale di sparisce in generosu incù quelli in u bisognu è Diu sempre tornarà oghje u prezzu gastru doppiu. I fate cusì, è mi pensu chì Diu m'hà datu assai più di mè. Parechje ghjente cunnisciutu di mè. Fighjate cumu u mo play football è crede ch'elli m'hà capitu. Ma questu hè una opinione equivocada: in fattu, sò un omu simplice. E compassione ùn hè micca strangitu per mè. Pruvanu a cura sempre à l'altri, aiuta à u migliore di a mo abilità. E vogliu fà questu per un tempu assai, assai longu.

Cristiano Ronaldo hà cambiatu in un omu senza omu è juga un football in a busya strata di Madrid