Iris Trasplante

Irisi sò e piante chì tende à crecerete u tempu. Cinque anni dopu à pianta, una piccula arburete pò diventà un veru arburu. E, pari, ùn ci hè nunda povara in questu fenomenu, siddu ùn per un "ma" - iri maiori ùn sò micca praticamenti fiori.

Ci hè una parolla chì i traspurtanti iri hè una speria ingrata, cum'è in a maiò parte di i casi a pianta murite. Ma a longa esperienza di i giardinari prova u cuntrariu. Sì tutti i règule è i termini di i trascuraglie iri sò stati cumpresi, u zitellu continuà à fà cume l'ochji dopu a divisionu di l'arbulu.

Irises ripruduce ancu bè in una manera vegetativa, è nantu à un novu postu dopu à una divizzione averebbe rapidamente. Hè necessariu di dividinu i pianti, cum'è chì i risicenzi vivenu circa cinque anni, crescenu assai. À u tempu, i pianti ghjovani, cultivati ​​in quasi u stessu locu, cumincianu a oppressà l'altri. A saturazione ponu a deteriorazione o a splutazioni di u fiori, a decorativu sianu diminuite, è in u centru di l'arbulu una "zona morta" hè furmatu. Per questa mutivazione, a suscettibilité à e malatie hè aumentata, è a rusticità invernale, à u cuntrariu, minimizza.

Règule di trasplante

A fine di l'estiu-principiu di u vaghjimu hè u megliu tempu duv'è puderebbe trasplantà irrisi in e nostre latitudine. Dui già simani dopu à a fioritura, a pianta hè pronta per a divisionu è u trasplante. In ogni modu, u trasferimentu di iri sò permessi in u vaghjimu. A risposta à a quistione di si hè pussibule di trasplantà irris in a primavera, quandu a pianta hè in l'uratori di u vechidu vegetativu, serà ancu pusitivu. In casu di necessariu, l'iris, dugnu pulitumente cù un saccu di terra "nativa", hè trasplantatu à un locu adattatu. Semu devi esse nutatu chì i risiche di a pianta sò bè ​​fragilice, perchè averebbe da salvà a danni. Questu hè veru assai se l'iris hè trasplante in a primavera, quandu e radici activamente assicura l'umidità.

I segmenti-i ligami di i risicomes, quella, i crescita annuale, pò esse à deci centimetri in longu, è u so diametru hè 3 centimetri. Scacciate l'arburu di l'iris hè fatta cù l'aiutu di furculite, è i risizmi sò diventati in pianta strisciuti chì cuntenenu di un'altra annunzia è ligne fusiona cù fan leaves. Quessi ciuri sò stufi in una solu solu di 0,2% di permanganate di potassju per duie ore per l'effettu di a disinfettazione. Allora sò siccati à u sole.

Dopu chì i pezzi sò stati siccati, puderanu prune a foglie è per quessa, senza acqua, dà a so facilità. Roots à u stessu tempu scurinuete à deci centimetri in u largu. Li ligami grossi di i risicomes di a pianta senza i vaccini viventi è i riutri chì anu aghjustatu dopu à scavari l'arbusti di l'ariu pò esse posti annantu à u lettu, perchè un annu dopu, i gemmi di dorme criscianu nantu à elli.

Tips Tips

Sì site u patrone di e piante di variità rari priciliali è ùn sà micca manera di trasplantà l'iris, hè necessariu di cura di una gran quantitatu di materiale di piantazioni. U fattu hè chì quandu usu di u modu di rinuità di ripruvazioni, pudete cullà à cinque documenti di saplings da un risiziu cumunu. Per questu quì, i risorsa scupiate cù un corpu di a terra sò prudigiamente lavavvi, ben secchi, è poi cresciute transversu in picculi pezzi. In questu casu, ogni delenka deve esse unu riney è unu o dui rootlets. I taglioli sò stati secchi, è po pulita cun pienu di carbuni. L'iris cultivatu in questu modu hè stata pianificata nantu à i letti, chì ponu in sulcusati cù una prufundità di micca più di cinque centimetri. L'intervallu trà e linii deve esse almenu 10 centimetri. Above elli, scuzzulate a terra è l'acqua abbastanza. Un annu dopu i ghjovani riversi pò digià trasplantatu à un postu permanente.