Disinfection di un greenhouse di policarbonate in primavera

Per guardà a edizzioni di u policarbonatore felice per parechji anni, avete bisognu à avvicinà cù una grande responsabilità. In u territoriu sò constantemente vive microorganismes, uttimi utili è dannuu, a cuncintrazioni di l'ultimi pò à volte scorri. Per salvà u futuru cultivatu da i microorganismi patogeni, hè pussibile di sguassà a capa di u solitu, o pò esse più faciule per desinfectate l'invernamentu.

Disinfection di serdi in primavera

L'urtulanu si deve esse lavatu à l'esternu è di l'internu cù un rag ragduzzu cù acqua o acqua savantissima. Eseguite un tali procedimentu in prima primavera. Per disinzià l'invernamentu da u policarbonate, ùn ponu micca usati brushes rossi è sponges, ponu dà a capa protettiva. Pudete ancu trattà cù a calza di u cloru - in l'internaziunale hè necessariu di spruvagalli bè cù questu liquidu (400 g di calcia per 10 litri di acqua).

Per desinfectate l'invernadera in a primavera pudete aduprà un cuntrollu di sulphur, ma attentu, l'inalazione di quellu l'aria assai incaranzata . Aduprate una mascara gasu o respirator. U fume di u ramu di sulfu si penetra in i loci difficili d'alcuna in l'invernamentu, chì degne di bacteriasi patogeni è fungi.

Disinfettazione di a tarrazza in l'invernamentu

U latinu hè disintatu da sulfate di cobre. Hè vinnutu in forma di una solu suluzione è permette di cummattiri cun omoiu finificatu, late blight e bacterioses. Boni mezzi per a disinfezione di serra - dolomite di farina o gialla di giardinu. Staggianu a terra. Sò purtati in u vaghjimu, circa 50 g per 1 sq. M. A farina di Dolomiti hè spargugliatu in a superficia di u solu è digenu.

U tarritoriu pò esse trattatu cù acqua di zuccheriu. Stu metudu hè bè quandu avete bisognu à prucessa una spina. U situ hè abbastanza spartu cù acqua fughja brutta, da cunservazione sana. L'urtulanu ùn deve esse fermu chjusu.

Dopu avè travagliatu un travagliu simplici nantu à a disinfettazione di un invernamentu fattu di policarbonate in u primu mannamentu, vi divete manciari freschi è amici d'ambienti in ogni stagione.