Cumu purtate i scarpi chì stampa?

Una donna hè familiara cù sta situazione: pruvate à i piu di ghjira, atturciata per un di parechje minuti in u specchiu e ispirau subitu per pagà per a compra, cunziddi chì u megliu avvenimentu in l'ultimi ghjorni. Ma qualchì volta una cosa nova cose un pocu cornu chiuvulatu è u terribbili dulore in i peri, cum'è a scarpa comuna di colla un gran trattu. I ragiò chì u calzola batti uni pochi:

Ma, anche tutti l'argumenti, ùn vulianu micca tornatu i scarpi à a tenda. In questu casu, ùn avete bisognu di disperarià, perchè ci sò assai metudi di cumu per passà i scarpi chì prute. Believe me, salvà più di un paru di brand shoes nous!

Cumu purtate i scarpi novi?

U metudu di tencianu i scarpi sò spessu dipende direttamente di u materiale da quali sò fatte. U più pruduzzione hè culore. A so basa hè u gomma, chì si stendi sottu a influenze di a temperatura alta, ma solu questu ùn hè micca sempre avvenimentu. Se ci hè una basa sottu à u gomma, cuirone hè improbabile di esse stinatu. Se u gomma hè microporu, è a basa hè fatta da tela feltrata o di tela, allura i piu di sapori ponu esse salvati per tentazione di stretchjà un pocu. Cumu purtate u licht de kozhzama? Per fà quì, friddu u locu, chì prute annantu à i dite o nantu à a petra cù un secadoru di pienu è un foglie eléctricu. A cuie di pelletica ùn incrireghja micca, smaravanu un pappagallou umitu, è u mette nantu à u locu chì serà sparata. Dopu chì i calzetti anu calori, pusendu nantu à i vostri pedi immedatamenti è camminanu finu à i calzini chjori. Se necessariu, ripetì u prucessu novu. Comu pudete vede, ùn hè micca cusì difficiule di purtari i scarpi di kozhzam. Avete bisognu di seguità a ricanusioni.

Cù scarpi fatti da materie naturali, tuttu hè assai simplice. Quelli chì aspittàvanu modu di purtari piu di u pelle sò lucali, perchè ci sò assai metudi. I manere più effittivamenti sò presentati davanti:

  1. Cù l'aiutu di i ghjurnali . Wet the paper with water è pour u pezzi di carta in i scarpi. Cumplete u pezzu chì parechji ghjurnali puderanu, perchè ellu stabilisce l'efficacezza di stira. Espera finu à chì u papatu scorru naturale, in regula un ghjornu. U ghjurnali moite puderanu esse ghjucatu è i scarpi boldly worn on the legs, cum'è più ùn cose micca!
  2. Frost . Ùn importa micca scantu chì a definizione pò esse, quessa a più umana. Avete bisognu di sacchetti di plastica è un locali. Pour l'acqua in sacchetti è i mette in sapori, dopu avè ligatu. Quandu u glaziunamentu, u licolu spende è stende i vostri scarpi.
  3. Sapete di l'affari . Scopre di l'internu di a scarpa cun sapi è u mette nantu à u to pede. Sapunellu reducià a fretura di i scarpi è prevene l'aparenza di callusi. Abbigliate i scarpi pè qualchi ghjorni finu à chì u calzate si stende.

Sti cunsiglii sò appiecà solu per i scarpi fatti da pelli. Ma ci sò ancu suede è nubuck shoes . Cumu purtà u piu di lussu di stu materiale senza fà causallu perisce? I sperimenti cunsigliate micca di ricordu di rimedii tradiziunali, ma solu per cuntattà i repairman di calzola chì sò spartini sputichi (struts) per struzzà in stock. Cù l'aiutu, pudete aghjurnà a forma scarpi o certi parti di questu.

Means for wearing shoes

Prima di rializà i scarpi di petri, hè megliu cumprà un attrezzu specialu per purtà. Puderia esse pruduttu in forma di una crema, pasta o spray. L'agentu deve esse appiicatu da l'internu è aspetta un pocu. I chimichi chì custituiscenu u pruduttu soffrendu u so pelle è i calzetti tolleranu rapidamente a forma di un pede. Ma questu mètudu hà un mudernu significativu: a pelle pò cambià u so culore. Per impidiscia di sta succorsu, prima appliice u pruduttu in un spaziu di pocu visibilità in u scarpa, per esempiu, à a punta di a lingua. Se u culore ùn hà micca cambiatu, u spruzzu pò esse usatu senza bellu.