Calzi chì frenne i tacchi - chì fà?

S'è compru vistitu novu, da chì u probabilmente, à a fine di u primu ghjornu di i so calzini sulttighjate, vene u corru . Ciò chì fà in stu casu è per quessa chì u novu scatto rubu u taleddu?

Chì pudete fà per prevene i mio calzini per frenare mi tacchi?

Per rimediarà sta situazione, ci sò parechje scelte.

  1. Pundu una tela palla in u spinu di i scarpi novi, toccu cù un martellu, senza appiecà senza sforzi speciali. A pelle da questu sarà più dulce è i piuviti fassi finiscinu i so tacchi.
  2. Aiutà à rinfurzà a frebentazione di u so rinchju nantu à u calcariu o una cannila, chì devenu fassi fogliate da u spinu internu di i scarpi novi. In ogni modu, sta prucedura si deve esse finuta finu à chì i scarpi sò micca firmicule.
  3. Aghje l'espuri in quelli posti chì strufinanu, cù vodka, mette u calzate nantu à i vostri pedi è andendu per questu a meza ora. I seduce sò nantu à a perna è firmavanu di grattannusi i calli.
  4. Pudete stalpellate una petra pettine in l'acitu è ​​i mette nantu à i scarpi di a notte.
  5. Succe chì scorcia i so scarpi, chì ghjè un pocu perchè per voi. In questu casu, duvete mette in questu quinze minuti un rag trappula in acqua calenta assai. Allora andavanu à cuntinuà i scarpi in calzate è per andà per passà a casa per almenu un paru d'ora. U risultatu sorprenderete.
  6. Calzi facianu in u coiu, pò esse ligeramenti anch'elli in stu modu - duie pacchei densi di polietileniu abbandunate l'acqua è ne ligà. Imprizianu cuce borse in i scarpi, è mette sottu tutta sta struttura in un locali per a notte. L'acqua si congelate in u friddu, mentre allianzendu è stendu i vostri scarpi.
  7. U modu tradiziunale da u callu hè un gesso adesivo nantu à i tacchi o in u spinu di i scarpi.
  8. Sì i metudi avissiru micca aiutu, pudete puru cuntattate cù a macchina, induve pudete cumprà apparecchi especiali chì aiutanu à prevenu callusi in i vostri zuttati.