Cume di sguassà una tela da a tinta?

Oghje nantu à a ropa pudete truvà un spaziu di spaziu: a pene avia spruta, u zitellu scrivutu in modu scrittu à a scola è hà pintava questu - ma quantu parechji prudenzi assurdu. Ùn hè micca piacevule per sguassate una mancia di tinta da un tela, ma hè abbastanza pussibule.

Comu caccià una tinta fresca da a tinta da a robba?

Solu ponu manichi sò sfurati più facilmente. Immediatamente manfria u mannatu cù una tesone di carta, pressu in bonu per parechji sicondi. Ma ùn mancassi a tinta è ùn pruvate micca di lavari l'acqua - questu solu aggrava u prublema.

Quandu u papel accupa una parte di a tinta, pigliate l'alcoolate è impose un pezzu di lana di coto. Paghjella à u puntu, ma micca spulcinu o fuscatu. Simply work on the stain, l'alcoolate si dissolvi perfezi è neutralizeghja u tinatu in a tinta. In casu di necessariu, cambia u linu di cotti è repite u prucessu novu.

Un'altra manera di ottene una mancia di tinta hè di usà l'ammonia. Questa suluzione hè appiecca solu per tessuti non sintesi. Hè necessariu di mischjà 2 parte d'alcoole è 1 parte di una solu suluzioni d'ammonia. Inghjustificatu - aghjunghjeghja u filatu di cuttuni è pressu à u situ.

Dopu tali prucessi, a cosa deve esse lavata in u modu d'abitudine.

Cumu scumpigghiari manciari stati di tinta?

Se a mancia hè nantu à a ropa per un bellu pezzu, a cumpitenza di sguassà serà più difficili, ma pudete pruvà. Cusì, cumu si puderete sguassà e manere di tinta chì anu digià seccu?

Pruvate capisce cù u zitellu di limonu è si stalla à una meza ora. Quandu a tacca amulisce, appricà una mischia di glicerina è l'alkohol (1: 1) à questu. Dampen u swab è dissiccò a mancia a tacchera finu à ch'ella sparisce.

Ùn significa male - acetone. Pò esse mischju cù l'alcool (1: 1) è caldera in un bagnu di acqua. Cù a mutazione resultante, purcuggiu un pezzu di lana di cuttuni è anche u manchie.

U borduzzu in un mancu di dispusitore in un arsenale di donna hè aiutu ancu aiutu à trattà di e maniche di tinta. Solu cose da e cose da u so foglie, perchè guariscenze stu fattu in mente.