Trappula per mosca

E vaghjeri sò importunate criaturi, sfrendu di e donne di casa in a cucina, chì cascanu à cunfettu è finta di postu sottu un lampu nantu à un sandwich. Intènditi di attentatoghji è neutralizing un slipper o un ghjurnale tritata sò sò succissivamenti solu se u tenenu da sandwich hè un ritrattu di reacziusate più altu ch'è a rata di a riazzioni di a mosca.

Per catturà issi criaturi in una scala industriale, ci sò trattori per moscas e insetti. Ei mètudi sofisticati di cummattimentu di questi fugitiani mpurtunati ùn puderanu esse inventatu da l'omu. E moschissimi sò attrati da a radiazzium ultraviolet è scandalizati, attraversu u stessu UV à u forasteru fugliale. Ma tali dispositi sò più boni per a stanzi grandus cù un spaziu di almenu 100 metri quadrati. Chì avaristi u duminiu di l'appartamenti ordinariu?

Cumu fà una trappula per mosca cù i vostri mani?

Per dispaccià l'insetti dannuci à l'appartamentu, vi si devi esse dumandate cumu fà una trappula per mosca cù e to mani. Allora, qualsiasi tranpa per mosca anu cuntatu carnus. Per quessa, pudete aduprà un cunfettu di dulce o zucchero. Dolcezza hè spressu in un vetru, perchè ùn hè chjucu più à un terzu. Pigliate un fogliu di carta è fassi in un conu, chì hè inseritu in u vetru. Hè desirabili chì u cunu ùn tocca u cuntenutu dolce, altrimente a mosca hà sappiutu u prufittu, manghjendu un trattatu da u papetu, è cusì u significatu di a trappia scampa.

Trappula per Drosophila

Con grande individuali, per suprattuttu, pudete riesce cù u metudu persistenti di persighjatu è usendu una sneaker per altri proprii. Ma chì facite cù i picculi gnates, Drosophila?

I trappula per u mosche di a frutta pò esse uguali cum'è e voglii ordulari in basa di dolcezza in un vetru. Hè solu a dolcezza di sceglie assai peggy. Ma in solitu esisti assai dittu alatu in l'appartamentu chì l'area di una vittura ùn pò micca abbastanza. In questu casu, ricumandemu a trappa sussegwenti per i mità.

In un vaso grande metti un pezzu di banana (preferibile natu) senza coghju. Invece di a tappa di u bancu hè cupartu da polietileniu, in quali pezzu maiò sò fattu cù agulla. U bancu pò esse mette in a notte nantu à una tavuletta o un tabbulu di a finestra, per chì l'oliu di una banana attrae l'insetti. Volenu mosche à questu puddu, truvà l'"entrata" à i picculi fogliu, è a via ùn si pò truvà. In u risultatu, in a matina, a maiò parte di i insetti si sò intrisciati in un vetru priggiuni cù un dolce.

Per ùn esse apertu un cane di Drosophila, un pezzu più maiò hè fattu in u polietileno à traversu quandu a pattu hè chinu d'acqua, è tutti insetti malintenuti di scorri.