Cumu fà scrapelli nantu à i jeans?

Ùn hè bisognu di cumprà jeans sbracciati o raffiati in a tenda, pudete fà tuttu ciò chì salvà un pocu soldi è appughjendu nantu à u tecido di i mudili di u lume originale à u vostru discrettu. L'attrazziassi sbagliati nantu à i jeans è i grandi grande, chì già avà convertitu in fori, ùn sò micca un matrimoniu, ma un adornamentu di moda chì facenu a vostra robba elegante è piacevule originale.

Uva di u teatru cù i vostri mani

  1. Per fà e so mani, i jeans di donna cun scuffs sò generalmente di a pumice stone, sandpaper o caratteri metallichi. Ma pudete aduprà novi uttimi elettrica, cum'è in u nostru casu, cum'è DREMEL, chì accaricà u so processu.
  2. Avemu bisognu di tinte. Hè facilitatu à appricà e règule chì sò in seguitu apratismu.
  3. Hè megliu aduprà jeans, è davanti à u specchiu per cartellà e linii di eterni futuri.
  4. U stessu hè fattu nantu à a seconda stima. Linini longitudinali i lonzitudine sò realizati supratevi, pruvatu di dividinu a ciuota in dui parti.
  5. À a spalle di i pantaloni, avemu dinò stampate i segni è dopu l'inserzione pudete aduprà travagliu.
  6. Per esempiu, piglià un area puramente blu, induve ùn ne pare parechje di scuff.
  7. Aduperamu a nostra DREMEL, abbinammu rapidità in unità è avemu un circhiu №540.
  8. Emprinzemu à pruduce incisione nantu à a tela. Ma avemu bisognu di travaglià cura cù l'arnesi, pruvertevanu di ripruduce solu l'effettu di strufinà di u teatru, senza asciuvà u panchinu à veru tote.
  9. Dopu a furmazione nantu à u cinturione, avemu moved to process the stripes on the pant leg.
  10. Nanzu solu 10-20 minuti cù l'aiutu di DREMEL avemu l'avè ottinutu tali strisce bluish. Utilizendu a pumice o di carta di liiu, avete bisognu di travaglià assai più.
  11. Dopu lavatu, pudete pruvate à i vostri pantaloni è evaluate chì cume avemu un bon scuff in jeans.
  12. Per fà scorcia più aspri, quandu i filamenti rossi cubanu un tozzu elegante da l'idei muderni, avete bisognu di rializazioni più radicali. Facemu dui cuttivamenti orizontali paralli cù un cutiddu o un tiseiu.
  13. Vulnerammo in una petra chjosa o pizicu di u burcu.
  14. Imprudisce cù pinzetta verticale cù pinzetta vertica.
  15. À a fine di stu prucessu dilicatu, avemu un apertura chjusu da un certu di thread transversale.
  16. Nanzu à l'abrazzioni petitsi nantu à u cinturione, nantu à a suluzione o à longu i flèvuli, stu bufanu eleganti hè stallatu assai impressiunanti.

Quì avemu digià a manera di fà e so belle abrazzioni nantu à i jeans, usendu una varietà di uttini, da una spedizione locale à u dispusitivu mudernu DREMEL. A principal hè di calculà accurately induve questi sti patroni o tote sò stati stime e so misura è locu, marcannu cù chista. Questi travaglii preparatori ùn avè micca aiutu micca di sbagghi, spoiling the new outfit, è di fà un jeans no less stylish ca u pruduttu chì hè vindutu trè volte di più caru à u mercatu.