Fiore di diplapia - funzioni di cura per una stanza liana

Mandevilla hè una famosa pianta di casa è giardinu. A fioritura di scapularia hè ricca, piacevuli cù culori delici di tonalità sfarenti. Per via di l'urìggini tropicali, u duminiu cura è l'attinzioni, ma si pò sopr'à ogni difficultà passatu - u principale hè di cumprenderà i principii di mantene stà una pianta.

Quale pare chì cumpressione di u cuntenutu?

A pianta hè dotata da cuteddu ovigliatu ovoville oval è cun culori ahusanti. Sò stati attaccati à vignaghjoli longi ricci chì creanu u muru. A durata di a dispusitiva (mandewill) righjuneghja 4 m. In casa, a pianta pò essa cultivate cum'è una stanza liana o un arbustu compactu. Fountain leaves are decorated with funnel-shaped flowers bright with five petals (about 12 cm in diameter). Sò trovani in crimson, rosso, rosa, tonalità biancu. A pianta generosamente è splendore di u fiori da a primavera à a fini di u vaghjimu, pruduce di circa 80 bogai, chì sò guardati nantu à e branche per 10 giorni.

U fille Dipple hè bonu

Quandu cura di mandeville hè impurtante ricurdà chì u so zucchinu havi a forma di latti biancu, un odore rusticu è un velu (in tutte e parte di a pianta). I travagli cù a vigna hè necessariu, usendu l'equipi protettivi - guanti. Cu cura cù sta cultura hè aduprata in una casa duve ci sò i zitelli è l'animali. Ma i lianas di diplaposizzione, influenza ancu u microclima di u appartamentu - guérance.

A pianta absorbe u di carbone di carbonu accumulate in l'aria è allora l'ossigenu, impugna sustanziosi periculi è toschi, microbicchi e polvi. L'aroma stimulanti chì nascenu di l'internu di a splendida flora di u dipladeniya, migliurà u benessivu di una persona, aumenta l'attività di u corpu, i so forzi protettivi. Improveta l'attività di u core è hà un effettu benèficu nantu à u sistema respiratorju.

Diplomatu - Species

Mandeville hà assai variità è variità. A causa di u rapidu sviluppu di riezzioni è di culore, u fiore di diplumma hè usatu per ad accumu stanzi è e pareti. In a floricultura interna, hè cultivatu cum'è una cultura d'ampezzo (curling), cù a podere curretta di mandevilla pò esse un picculu arbulu di culore. A diversità di qualità di diplappa, a descrizzione di e cundizzioni di crescita chì diferenze, sò belli in u so modu. Puderanu un veranda, un giardinu, un balcone, un locu.

Diplibings ampel

Ampel Mandevilla hè una pianta-liana. I fiori di i ghjovani specimens sò pubescente, righjunghjendu i trè metri. Foglie grande, finu à 20 cm longu, ovale cù rigioni sbocini. I lianas di fusion hè un fiori bianchi rosati cun un calyx calamaru, finu à 10 cm di diametru, cullatu in 5-6 pezzi in un pile. Una larga pianta hè impurtante per l'aire frescu - pò esse pittati in cecchetti pappagalli, cuntenituri o soprappi high. L'anziani di uttene in terrazze, balconi, in arbors. U pianu vegetativu dura 6 mesi - da maghju à nuvembre.

Dedicatori di Sander

A Manderville Sander hè una vigna eleganti è di vinu brillanti. Quand'ellu ùn sò micca densamente situati à i lattice flessibili, fiore finamente chjuche spuntate ovalale, ùn sò micca densamente situati, cù punti persi à l'estremità di 5-8 cm in longu. In l'aixigliu, in petioles cultivate racemose inflorescenzi (3-5) di rosati, bianchi, crema cù fiori gialli, circa 9 cm in diàmitru. In forma, pareanu campane, anu un oliu piacevule. Tali dipladeniya - houseplants, a so larga alcanza i trè metri. Lianas ponu cresce nantu à i muri, partitions, appuntamenti o entangling props.

Dipple fiori - fattori di u crescente

Mandevilla hè un nativu di i boschi tropicali. Diplazheniya capricciosa, cura di a casa per ellu hà e so propri caratteristiche.

  1. A pianta avete una bundanza di lumera, ma senza ragi ultraviolet. Cù a so scassessa, i cappi ùn si ponenu micca. Hè impurtante per sapè chì quandu a dipladicazione accumenza di fioru, hà da a cura di a so piaciri. Buddi, cumencia à stà in a mità d'aprili è finisce in u vaghjimu. A vita di una sola floria hè di 15-17 ghjorni.
  2. L'aire frescu è l'airing sò bè ​​per ellu.
  3. A fioritura di diplandia amarà a calidez during a fioritura. Un regulamentu di temperatura à 20-26 ° C à l'estiu, in invierno - micca menu di 12 ° C.
  4. L'acqua deve esse generosa, aspittendu l'asseccu di u nivellu supraniore. Acqua - caldi, fogghi, senza sedimentu. In u invernu - moisturize trè ghjorni dopu chì a terra hè stata secca.
  5. Duranti u periodu di fioritura, spraying di ghjornu hè utile.
  6. Duranti u crescita rapidu avà esse fertilizatu per a fioritura 4 volte à un mesi cù un fertilizzante minerale cumplessu.
  7. U trasplante hè necessariu in a primavera (in marzu-aprili) si i radichi di a dispusitivu sò visibili da u burcu di drenagiu. Pone a fiore in un pezzu più largu (ma micca più largu di 30 cm).
  8. Comu una liana sinuosa, Mandevilla necesita un sustegnu sustegnu.
  9. A pianta averebbe szumé regular.

Chiddu tipu di terra hè necessariu per annunziata?

Mandeville, cum'è una fiore tropica, prefiere un primu filtru à adupicidi adupratu. Per u dipladeniya crescente è di trasfurterà in casa, stu zuccadori hè cunsigliu di a terra sana da a turba, a terra di lignu, perlita è a sera cusì in quantità equivalenti. Allora u tròpicu si sviluppà è fiori bè.

Nurmalmenti, u diplanicu hè ancu in l'immubiliari per i varietà di u fiori, ma cù l'aghjunzione di coddi di fiumu rossu o foglie brick. Ritorna bien umidità. Un pote per una fiore hè megliu per piglià un cchiu più altu ch'è un grande - per via di un sistema radicali putenti. Hè rientatu cù un fretu per un quartu. Dopu tuttu, ancu un ligu stagnation di umidità pò pruvucà a decarnizzioni di e radichi.

Pruning Dippleting

Sempri cundizioni ottimali, a fiora speranza bè, hè bisognu d'accessu affidàbbili. E staghjoni hè una tècnica necessaria, da chì e ciuccii sò furmati solu suluzioni anni ghjoveni. L'esurtazione hè fattu per i culturi d'adulte, u ghjovanu ùn puderebbe sferisce i cime. U procedimentu rialevule a pianta è permette à novi rimessi à fassi più attivamenti, a fioritura sarà bella è fucosa, acquistà una corona di forma arbustiva.

  1. Ci hè 3-5 vignaghjoli chjamati, u più forte è u più ghjovanu.
  2. U troncu cintrali hè cutatu da 2/3.
  3. I corsi di u diclabenia ùn sianu chjappi, troppu longu è dèvuli di u diclabenia, a poda hè esposta à a primavera o u vaghjimu.
  4. I branchi lianas dopu a furchetta sò chjappi à 2/3.
  5. Sì a longu di i fiori, i supporti, a reta gridate sò stallati.

Diplomatu - ripruduzzione

Mandeville hè raghjunatu cù fiaschi di corpu in a primavera o in a fine di l'estiu. Da u ziziu di diplandimentu per a spicificazione cù e tinghje, un cortazioni spurtificata cù e razzi riduzzi apparenti nantu à i rami hè stallatu. Ci hè stata sappiutu in un sustegnu di perlita è a turba, coperto cù una film è sprayed più spessu. A temperatura di a ripruzione hè 25 ° C. I filamenti sò errotulotti per un mesi, dopu à quali si ponu esse pianificatu unu à unu in cunti separati da 12 à 14 cm di diametru. A raizzione di primavera, in u stessu staggione, a pianta principia a fiora.

Diplomatu - invernu

A causa di a diminuzione di a luz di u nostru latitudine in u vaghjimu a pianta inserisci in stagnazioni (un periodu di reste). A fini di Aostu, pò esse cututa. Se si l'umidificazione hè stata a realizata duranti u siccatu di u nivellu supraniore di u tarritoriu, in l'invernu, deve esse squadra solu. Dopu quì, solu dopu à trè ghjorni puderanu acquite. L'argumintazione ùn deve esse luminosa - duranti u munnu scuru, u fiore di diplatrici deve bisognu à rispittendu cù lampi supplementari.

Inverndu ghjè in un locu (15-18 ° C). A tampiratura minima hè 12 ° C. Un regimimentu tali favurizeghja a furmazione di bufani nantu à i rami in a primavera. Per quessa, a diplomazione in u giardinu ùn pò invaghjà in a terra aperta - ci devi esse trasladu à a stanza. U supercurificazione di a Terra cunse hè cunsideratu periculosa, perchè a pignatta pò esse situata in una casette di panera o spargugliatu cù spuma. L'urdinaria ùn deve esse luminusa. In u Novembre, tutte e rimane di a pianta sò rittati da un terzu per limità u crescita di a fiore in u invernu è preparanu pè restu.

Cumu furnisce l'inguernu in l'invernu?

Fertilize a fioritura hè cunsigliata à u principiu di a staghjunali, dopu chì i capulavori sò furmati è duranti u fiori - d'aprili à settembre. A sopra ghjustu minerale sò appiicati à i culturi in fiori ogni settimana. Dopu à a sviluppà a biomassa ecunosa, l'arbulu pò esse spressu da una solu sulfonica-potassiu. U culleghju di u diplradeniya in a forma di fertilizazione hè necessariu prima di l'iniziu di u periodu di stagnazioni. In u invernu, ùn hà micca bisognu di nutrimentu perfeccionatu.

Malati è a so eliminazione

I nimici di u Floru Mandevilla sò spidamente ariani , scutes e mealybugs . Fateanu alluminti caprici o blanchesi è grogne, è da oghje di foglie. L'Insecticidi "Actellik", "Aktara", "Agravetin" sò pertinenti per u cuntrollu di pesti. U megliu prevenzioni da i parasites hè una speziale pericaica di a pianta è sustegnu di l'umidità normale in a stanza. U diplumamentu hè una malatìa maiò deguttu per un care improperu: