Cumu tagliate l'arraglianu di u papagallo?

In natura, i pappagallo caminate assai in i rami è in terra. E so pinzelle sò stati sulitorii. Quandu un pezzu ghjè in una capraghju , in ssu sughjetti, l'arghjintini crescenu assai, è i pruprietari anu da pensà à cumu di cutà l'armi di un pappagallo. S'ellu ùn hè micca fattu, clawes massa grossi pò causà ferite à a petite: ponu appruntà à qualcosa, sguassate una farfanta o sò scratched.

Ci hè tanti pelli in pappagalli?

In un ambiente naturali, u pappaddu ùn hè micca bisognu di prune a so ricante, ma in casa ùn pò micca fà senza ellu. Perchè sta succeta? A cosa hè chì u diametru di i perches in a catre in quale u pappaddu sits hè chjude. In questu casu, l'arghjuli ùn tocchi in u perchatu, ma staghje in l'aria. Sicura, creceranu. À l'arraggiatori stessi borbone, deve aduprà e perchè cun un diametru di micca menu di quinze milimetri.

Se u pappagallo ondulate ani longu, hà dettu appressu bè cù assai curazione, per ùn avè tocatu u vunciu di sangue chì hè in questu. Per cut off the claws of a pappaggiu, pò esse un mandu, chì si vende in tartini di petra, ma pudete usà e scissors scissors di manicura ordinali, chì sò in a maquillaje di ogni patrona. Assicuratevi di trasfurmà a griglia in a luce: vi vede un vaso sanguinante. Quandu l'ave hè chjuca, i veturi sò vede bè, è se u grande ùn hè praticamenti micca visibili è tagliate à u random.

Cumu tagliatu l'arraggiarii di un loro ondulato? Pigliate l'aghju in a tilapia, piddà a panzunia, ogni gambira trimendu cu tutta appressu. Cut ùn deve più di una parechji milimetri, per ùn avè micca toccu u vasu. Sì avete adupratu l'excevvi è cumincià à sparraru, avete bisognu di vultà cù un swab di cotti è una suluzione di perossu di l'idrogenu o pienu hemostàticu.