U mastru fattu di profiteroli - ricetta

U stadiu cchiù difficultu è cruciali in a preparazione di i profiteroli hè a preparazione di u testu ghjustu per fuglià e so basa. Ma, seguente di ricerca simplici è accessibule da i nostri ricetti, serà più faciule per ottene l'uggettu. Siccomu a proporzione curretta di cumpunenti è l'observanza di u prucessu tecnulugicu cunghjuntatu hà da necessàbbili u risultatu finali l'ideale è vi permettenu di ottene u sputinu perfettu per impregnà u vostru paru predilettu.

Cumu faci un fugliale di pezzu per i profiteroli è eclairs - una ricetta nantu à l'acqua

Ingredients:

Preparazione

Accuminciannu a preparazione di i profiteroli di a pasta di cottura, dissolvi u salitu in l'acqua fogata calduciutu à u puntu di zuccaru è dissolve u mantellu. Cuntinuà u calenzariu, cacciammu in a farina di granu di cuntenutu di a maiò alta qualità è cuntinuà a misura di a massa à u listessu tempu. U focu deve esse in questa stage u più minimu. Dopu chì a massa si cumincia à scorcia i mura di u bastimentu, sguassate da u pezzu è si ne aghjunghjenu. Cù un fogghiu liatu pocu friddu, aghjunghje oghje di pollen alternativu, ogni mumentu aghjunghjendu bè è aghjustà a maiò uniformità possibbili. Avà a massa pè prufiltuli hè prestu, pudete cuntinuà à pruvà a pianta nantu à una vacuna di coccia è fremuli i palce.

U mastru fattu per profiteroli - ricetta per l'acqua è u latte

Ingredients:

Preparazione

L'aghjunzione di u latte, cum'è in sta ricetta, farà a basa per i profiteroli più dulce è duce. I preparanu per preparà, imbulighjà in una puchina di purificatu d'acqua è di latte, fate un pezzu di salinu è una cullizzioni parziale di zuccaru granulatu è pusate pezzi di mantra. Determina u cuntinuu à u focu è calda à u cuntenutu urintali è dissoluzzioni cumpleta di tutti i cristalli è l'oliu. Aghjunghje a farina tamanta è agite tuttu intensivu è continu. Hè pussibule, siddu i platti permettenu, aduprà per questu scopre un mezcladoru, ottene uniformità è dicure di a pasta da i mura di u cuntinuu.

Elimine a massa resultanti da u platu è cumincià unu unu cuminciannu a u ova, mentre chì continuamente furmendu a pasta è prova da acquistà a texturìa cum'è omoogenu. Dopu quì, pudemu pudè metterà cù una zucca o un saccu di cunfisaria , pusendu nantu à una vacuna di furmagliu cù u pergaminu per i prufittorii è i mandi à l'asciare in u fornu.