Lemon Merengue

Lemon bianchio hè un gustu exquisite è assai aria di a cucina francese chì ùn devi micca nuddu indifferenti. Hè preparatu bè semplice, ma u risultatu è u gustu divinamente delicatu seranu ricordati per un pezzu tempu! Cumpigliate cun voi a ricetta per questa pratica maravellosa - merengue di limonu.

Torta di limonu cun merengue

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per merengue:

Preparazione

Allora preparate a pasta prima. Per fà quì, a mantra pozza cù un mezcladoru cù u zuccheru, aghjunghje l'oletta d'ova è cuntinueghja per battinu finu à una spina ottima è grossa. A farina si mischia cù soda è introdiscente graduale in a massa di zuccaru è d'oliu. Miremi densi, senza pegà à e mani, massa.

Puderà rodela nantu à una tavula, sbrizza cù farina, in un capu rinu finu. A furmazione per a furmazione hè cupartu da u pergamallu nantu à a carta è aghjustemu a pane preparata. Sè vo vulete a torta à finiscinu cusì cum'è una parte, è ponu accumpariate e tàvita. In seguitu, pusendu a pratica in u frigorificu per uns 30 minuti. Quandu a pasta fretta, fate punichi in cun una forchetta è a puscia in un forru pree for 180 ° C durante 15 minuti.

Questu ora avemu a preparazione di u limitu à l'acqua da u pezzu cù merengue. Per fà questu, cù i limoni tumbèbanu u zuccaru, è da a polpa aghjunghjemu u zuccu. Zest è u zuccaru di limonu sò mischiati cù fècheru è fate un pozzu acqua, stitch bien. Poi putu nantu à a stufa, purtate a mezcolita à foglia è fate a coccia nantu à un caldu baja per uns 3 minuti, finu à u grossu. Scrivite a massa à 60 ° è aghjunghje u zuccaru, u grizzzzje d'ova, intégrale. Cubra a superficia di u pasticcellu cun una mezana di limone. Avà ùn ferma solu di preparà a merengue. Per fà questu, fate u biancu cù un mezcladoru è aghjunghjenu pocu di zuccheru. Allora cambiammu a massa di a proteina à u saccu di cunfisaria è ghjittà u sole di u pasticceria.

Pute a torta à u forno è aghjunghjese à 160 ° C durante 15 minuti. Eppo hè quì tuttu, una delizia, savurosa è diliziosa cù un sapori di limonu finice hè prestu! E ciò chì avemu avutu, un pezzu, una cesta o quarchi parte di limonu cù un merengue, hè di voi!