E saviezza femina di trattà cun un omu

Avà per cunsece qualità in a rapprisintanti di u sessu fair, com'è a saviezza di a donna di trattà cun un omu, ùn pò micca spessu. Molti zicchini cunfundinu stu trait cù a capacità di manipule, burli è ottene u desiderate da i histerefichi è i résilversi. Però, ùn sò micca diventate.

Ùn importa micca quantu bella, attrattiva è intelligente a donna era, se un omu ùn si senti micca boni à prossimu à ella, in seguitu accumpèvule cumencia à l'aspittà à l'altri. Perchè, per fà un rapportu forte cù un omu amatu è diventà cuntentu, unu deve esse cunnisciutu quale hè a saviezza di a donna è perchè sta qualità hè assai apprezzata à u sessu più forti.

Chì hè a saviezza di a donna à trattà cun omu?

In i donne, l'omi, prima di tuttu, valore u statu è i sentimenti chì sperienze mentre chì anu vicinu à ellu. Un sapè, cura è capacità di sustegnu in un momentu difficiulmente sò e qualità chì assai ùn manca.

Ogni persona hà u so propiu mancamentu è tutti sò sbagliati. Qualchese rappresentanti maschile apprezzà in a so amatente a so attitudina pienza à i so sbagli. Certu, eccu ccà parlà micca di quelli difetti chì ùn anu degratu di a so dignità.

A saviezza di a donna stà in a capacità di custruisce è sviluppa relazioni forti, chì ùn ci hè micca spaziu per l'inganne è l'ipocrisia. Dopu avè creatu un statu pacìfiu spiciali vicinu à l'amatici, a donna di tuttu se fermerà per ellu amatu è desideratu. E questu ùn significa micca chì avete bisognu à u so cumpagnu d'esse imprudenti è di utilizà una bona attitudina per voi stessu. In l'auto-rispettu è l'autore-rispettu, a saviezza femina hè manifestata ancu.

Cumu apprezzà a saviezza femina?

A maiò parte di tutte, a saviezza femminile pò esse identificata in situazione di cunflittu. I disgrementi è contradicenzi sorgienu in ogni relazione. In ogni casu, crescenu in un grande scandalu o micca, deprezza assai di a donna. Per quessa, hè bisognu di amparà à cuntrullà l' emozioni , analizà a situazione è u cumpurtamentu. Perchè, per prevene o di risolve cunflitti per ùn infurmà micca nantu à elli, nè a dignità è l'orgogliu di i so omi.