Chì ci sò questi chypre scents?

U primu creatore di fragola di Chypre è u fundatore di una nova direzzione in a perfumatura era Francois Coty, chì publicava u so primu perfume chypre in u 1917. U nomu di u perfume di stu tipu veni da u nome di l'ìsula di Cipru, chì in French hà u nome "Chypre". Solu nantu à st'isula un tipu speziale di muscola d'oak grows, chì dà u gustu u culore originale.

Molti donne si dì: "quellu perfumu" significa? "Shipr" hà un odore distintu di a tarrazza cù noti d'agrumi freschi è di legno.

Perfume cù aroma chypre

CHANEL №19

Questu hè u fieru liggeru, chì hè stata liberata in u 1970 per esse apposta per u più legendariu Mademoiselle Coco Chanel . U numaru "19" per u nomu hè sceltu per una ragione - significa a data di nascita di u moda di a moda francese.

CHANEL №19 hè un fragranza chirpurine florale per i femini cunfidenziti cù stile beddu è eccezziunali.

Principi noti: jacinthe, bergamota, galbanum, neroli.

Note di corazon: radice d'iris, lique di u vallée, rose, jasmine, iris.

Noti di basa: u furmèntu di u furmulu, cedru biancu, sandalwood, vetiver.

Ricci Ricci di Nina Ricci

Questa fragrana hè più ghjovena à l'antica, ma pò ancu esse cunsiderata unu di i fiori perfumes chypre femminili. Perfumes produced in u 2009 anu creatu da i perfumatori di a marca Nina Ricci Aurelien Guichard è Jacques Huclier.

Principi noti: Bergamota, rugoaru verde.

Heart note: dope, tuberose, rose.

Base note: patchouli, sali.

Red Moscow

L'ultime vivid example di una fragranza chypre hè "Red Moscow". Hè un simbulu di l'era soviètica. A storia di questi spiriti cume in u 1913, quandu u perfumista francese Brocard creatu per a mòglia di l'imperatore Alexander III Maria Feodorovna un bouquet di fiori.

A peculiarità di stu donu hè chì ogni fiora avia u so propiu oliu, chì ùn era micca difesu da l'uriginali, è quandu i sapori fusionhe, hè stata a essiri un aromu unicu harmoniu è fascinante. I spiriti cun questu pudori l'avè ricivutu u nome "Bouquet piazzatu di l'Imperatrici". Maria Feodorovna appruva u prufume, è istantaneu diventà a preghiera più aspetta per tutti e donne.

Dopu a naziunalisazione di a perfumeria, l'associu di Brockar, Agust Michel, chì ùn vulia micca sguassà u perfume di a produzzione, diventò u so capimacherariu, ma s'avvicinava chì u prufume cun quellu nome ùn esiste "live" in u novu statu, è u detti un altru nome - "Red Moscow" mentri si manteneu u gustu uriginale.

Principi noti: bergamota, culore aranciu, cilantro.

Noti mediate: jasmine, Nepal, rose.

Noti di basa: iris, tonka beans, vanilla.