Cumu crià briars?

L'arbureti hè un arbusto di a famiglia di u Rosaceae, chì hè in modu di usanza in a medicina famigliali. Per a preparazione di parechji tinturizei, editi, cumpressi, ecc. ùn utilizate micca solu i maletti, ma ancu e so foglie, rami, fiori è ancu e razzi. Ma ancu i più notizie sò i maletti. Circò cumu crià è bèviu oghje è di dì.

Cumu criatori un corpusculzu seccu corretu?

A maiò parte di parlà di cume troppu di tè da un dogrose, si comprende chì sarà pruduttu seppe. Cume a preparazione pròpia in stu casu? Ci hè parechje modi.

Mètode unu. Cumu un averebbe

Per questu ci hè bisognu di un termu. Se ùn avete micca, o ùn hè micca di u voluminu adattatu, pudete puru custruisce un termu stessu. Per fà questu, piglià un vinu ordinariu (u volumu ùn importa), una tapa di plastica è una manta o una grossa spugna per affucà u bastone. Ma volta à a ricetta per a preparazione di salvatica rose.

Per fà, avete bisognu à piglià un pruduttu è acqua in una proporzione di 1:10. Questu hè, se u to termu hè stata cuncessata per 1 litru, ci vole à piglià 100 grammi di colti sicchi. Questu hè circa 4 cullenade, o circa 30 baia. Hè bisognu à appendicà. Dopu a ricetta per a cucina hè duie opere pussibuli alternattivi per i sviluppi più avanzati.

Pudete piglià boli sani è fate solu cù l'acqua furiosa. U benefiziu di stu metudu hè a mancanza di villi prisentate in l'agrumi. Ma u gustu di u cane ùn saria micca cusì prontu.

O pudete molisse i frutte, è in questu forme lasciate in un termu è fremu acqua fogera. Allora u gustu serà più saturatu, è u fruttu di u cane hà risparmiete a quantità massima di sustegnu utili. Ma hè questu questu metudu di preparazione è i disunuccii, à dì a prisenza di villi in a bèie. In questu casu, prima di usà, avete bisognu di ritruvà a vittura in parechje volte da gasu, è poi aduprà. È ancu avete bisognu di moltu caru à taglià i frutti. Per via chì i villi pòrtanu nantu à a pelle, in l'ochji è causanu una piccetta nica.

In i termos insistenu chì u cane sò deve almenu 7 ore. Dunque, vi ricumandemu à cumprà u fruttu à a sera, dopu à a matina pigliate una bè fede.

Mètode duie. Broitu da i maletti

U bè da i malati hè preparatu in i listessi proporzioni chì l'infuzione. L'opra più simplice hè simplificatu solu per fogghi i cadenti per 1 ora. In questu casu, fàtene cose sottu una tapa chjesa è aghjusta annantu l'acqua. Allora ricumandenu d'inserisce questa bevanda per altri pochi uri. Ma pudete aduprà oghje è in questu forma. Assicuratevi di scienza di u calchinu parechje volte volte in gargling.

Cume coperto per frappe di dogrose?

Per ottene una vacuna sana, pudete ancu aduprà freschi rose bè. Per queste avete bisognu da 2-3 tazzionisti è di bollini è 1 litru di acqua. Prima, lavamu u dog-rose, appicultatu cù una furcedda, o devenu passà per u macchina carne. Ma ricurdativi chì avete bisognu à molti cù cura cù questu, postu chì i capelli ponu stati nantu à e mani, in u moltu di carne, mette in l'ochji o in altru pane. Allora pigliate un medio litru di acqua fogera è l'impiaraghju cù frutti trinzati. Coperta cù u pratu o tapa è wrap. Dopu à 30-40 minuti, filtre l'acqua è pane cutene aghjustatu u 500 ml di l'acqua è fretta durante 30 minuti. Dopu, filtre. Conghjugammi l'infuzione è u caldu di a dogrose, è a bèzza hè pronta.

Cumu criatori un cane risaltu durante a gravidanza o un zitellu?

Hè megliu aduprà u primu modu di insistia micca à u fruttu di u cane seccu, è ùn purghjite micca i frutte. Ma deve esse ricordati chì in 10-15 baia di caniglia risorse a norma di u vitale di u vitamina C. Dunque, ùn deve micca abusu stu zitellu. È se avete preparatu una infusione di 30 farini per 1 litru di acqua, da ghjornu per voi ùn puderebbe più altri un terzu di u tè sgiantiscendu.

Cumu criu l'arrache di u cane s'arrizzò?

U Broitu da e razzi di a rosula hè prestu stu modu. Pigliate una settimana di u rosi è e 500 ml d'acqua. Furmà u dogrose durante 15 minuti, da chì ellu fessi nantu à 10-15 minuti, è da filtru.