Fruit jelly - recipe

Kissel hè drunatu oghje in tutta u mondu. Questa bevanda di baga, frutti è fècula hà un gustu rich, rich in vitamini è pussidianu prupietà medicina. Eccu, per esempiu, cherry kissel havi un pruprietariu antisetticu, a pumu mellora a digestione, è u blueberry farà i vostri ochji più ardenti.

Cunfittura di frutta

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu per fà marmellata. I frutti sò puliti, lavati, caccià l'osse, tagliatu in pezzi è sfracicate cun un liciteur per acquistà circa 2 tazzi di purée di fruttu . Allora turnemu u puree di u fruttu in una puchina, fate l'acqua è coccia per uns 5 minuti. Dopu quì, fatevi u zuccheru è fate u frasche diluitu in una petite quantità d'acqua. Stir well and heat the mixture to a boil. Allora scorce in tazzi è sirve a gelatina finita nantu à a tavula.

Frutta di gelatina di manzili

Ingredients:

Preparazione

Aghju offerta a seconda manera di cunfile di frutta. E mischi, cut in small slices, eliminendu u core è e sali. Dopu quì, posa u fruttu in una tina prufonda è l'impiede cù l'acqua. Chjucu nantu à una bassu focu, senza avè cudatu. Quandu i pumati sò suciziati, i cacciammu fora è fegate in un tamaru finu.

I purcellie di purcilleri resultannusi cunghjunati cù cumpote, pour u zuccaru in questu è torna a mettela nantu à a stufa. Intantu, aduprà a stufa di fècula di patata in una piccula cantina di sciroppu è mischjanu bè da dissolve. Quandu a biacca accumenza à fracete, fassi u crescente à seguita è seguita foglie a gelatina per un'altra di 10 minuti. Riazzà dinò a mistura cun una cuchita per evitari a furmazione di lumps. A zuccarera fridda si sirvia in vetru, anu aghjustatu, se vulete, cù foglie mint frescu.

Frutta di gelatina di pira

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu di cottu fruttu cungiata. Purtimi sò lavati, scurciati, sbrizziati cù una suluzione di l'acidu citricu. Scorce a pelle cù l'acqua, fate fogghiu, pour u zuccheru è patecece u fugliale. Fate a buccia à foglia. U zuccaru hè ingreduciutu cù fècula, diluita cù l'acqua fredda, purtata à foglia, sguassata da u focu, spedinu in vetru, poitta cù u zuccheru.