Ioga per dui

Per fà furmazione un veru piacè, fate yoga cù u vostru persona amatu. A furmazione di ghjoia vi darà una carica di energia per tuttu u ghjornu. Difatti poses di yoga (asanas) aiutanu à aumentà a rata di prucessi metabolichi in u corpu. E i cungressi cù u vostru amatu farà a rilazioni più solidu, cum'è in a furmazione, pudete apreghjunghja l'intrattenimentu è si pruvate à fà tuttu.

Se decide un paese di furmazione à a sera, aiutavà aiutà à rilassate dopu un ghjornu intellu. Grazie à i ioga puderà sfrattare di tutti i tipi di stresses, è ancu puderete scurdà di e stressi è altre prublemi.

Pudete trasfurmà cum'è vo vulete, se ci hè u tempu, ideale, praticà ogni ghjornu. I eseriti seguenti avete aiutu a migliurà a vostra situazione psicologica è fisica, è furtificate è diversificà a vostra rilazione. L'ultima recomandazione hè di cumincià a furmazione in un bon animu è nantu à un stomacu vacanti, è ùn anu micca scurdate di monitorà a vostra respirazione.

E quì sò l'eserciti stessu

1. U primu exercitu pò aiutà à migliurà a mobilità di i spalle è musculi di i omopigliuli.

Pull your arms out so that the palms "look" one another. Strain your back so that the omelle son pointing down. Inhale è valdi i vostri braccia davanti a to back and connect your hands. Stand cù a spinciata à l'altri è cù i vostri pulari cundùceli, aiutannulu aiutanu à stretchà. A causa di fattu chì intricciate i palmi plegate nantu à a spalle, u pettu sera apertu è stende.

2. U secondu sirviziu hè designatu per rinfurzà i musculi di u spinu.

Fate nantu à u to stomacu, facia nantu à i vostri palme è posite e vostre bracciu nantu à a larghezza di e so spalle. Teste da a pelvis da u pianu è trasfirià u pesu di u corpu à i vostri mani, mentri u pettu ùn deve esse apicciate a prossimu è sopra, u corpu ùn deve micca più d'u palma di a manu. E so spalle parte ci vole à u ritornu, è l'omopigliuli sò spurtati in i neri. Mantene durante un momentu in sta pusizione è rilassate.

3. Stu exercitamentu hè dumandatu à migliurà a posizione è sullivazione a tensione di a spina.

Intrecciate è impastenu nantu à i palme, chì deve esse situatu più largu chì i spalle. Avete bisognu di passà un pocu passi è dissemi e so peri finu à a stessa larghezza. Hips avarà da esse diretta ancu in daretu. Mantene nant'à sta pusizione per un pocu minuti è poi allughjate.

4. L'esercitu hè necessariu per migliurà i ghjuvuli.

Stand oppostu à l'altri, à una distanza di circa 2 m. Ci hè a manu chì devenu esse risuscità per esse parallella à u pianu. Senza assicurà u corpu, stendi da a pelvis à i palme. Sittendu senza firmà per arruvinà, in una squadra di l'exhalazione, senza piglià tacchi da un pianu. E rignanti spuntate sparghjini è si cumincianu à stretchì e dete l'altru, piaccè sicuru chì i tacchi ùn sò micca ghjunghjenu u pianu, è a volta hè perfetta.

5. L'esercitu hè creatu da stretchì a spine è alluntanà a tensione di a cintura.

L'omu deve ghjustu è stenderà in modu chì a testa è e pappà si sò in fondu. Sughjettu nantu à e so buttigliati, mentri i girari avissiru duvutu cacciallu. Hè necessariu di girà nantu à i so amori, è stende e so pedi, avvià centrà in i tacchi. In questu postu, avete bisognu à rimpruverà, ripetendu a curbla di u partitu di u partitu è ​​estremate a maiò. Dopu questu, avete bisognu di swap places.

6. Hè un exercitu relaviu per tuttu u corpu.

Sitta nantu à a chjappia cù a spinciata à l'altri. Prima, l'omu dete stretchjà i peri allinjamenti è finu à quandu puderà ghjunghje à i so peri. U vostru còmpiu hè di cunnette u pede, è i ghjinochje per spenderanu. I mani ci vole à chjude à u lock da a testa è di a testa, toccu à a so turnariu. Senza in questu postu durante parechji minuti è rilassate sanu. Dopu quì, cambià posti.