Old Mayak Gardskagaviti


L' Islanda Charmusa hè unu di i paesi più inoltesi in u mondu. Questa terra incantevule hè assai populari cun vittite, grazia à a so natura magica è assai siti interessanti. Solu à 60 chilometri da a capitale di l'istatitu di Reykjavik , ci hè una cità petite Gardyu, unu di i più beddi punti di u quale, u vignetu Gardaskagaviti meritava una attenzione especial.

Funzione di u faro

U vechju faro di Gardaskagaviti hè situatu à a parti nordica di a penisula di Reykjanes. Hè stata custruita in u fini di u XIX seculu, o più bien in 1897. Questa struttura bassa (11,4 m) oghje hè cunsiderata cum'è l'attratore principale di Gardur è hà una significazione storica impurtante per a tutta a regione.

Da u 1962 à u 1978, u farò hè stata utilizata com'è un observatoriu per l'observazioni è studiu di l'uccelli. Invece ancu chì u centru stessu hè stata chjusu per un bellu pezzu, l'intrattenimentu principalu di i turisti anu perseguite a vista persunale di persone: cintinara di i fotografia prufessiunali è l'amatori simplici sò di piglià ritmi di spezii rari di pezzi viventi quì ogni ghjornu in u pianu di vista.

Dopu à andà campi alliati è addevu i belli bellezi lucali, vi assicurà visità u museu, chì ci sparghjia unicu ciò chì hà risuscitatu da i vapuri affundati, è rilassate in una cafe chì sirve piatti diliziosi è e tazzi di cucina naziunale.

Infurmazione utente

Oghje cumu hè chjamatu, u Sur Gardur, unni si trova u vechju faro di Gardascagaviti, hè solu à 60 chilometri da Reykjavik. Pudete vultà a distanza da u trasportu pùblicu (bus) è per allughjà un caru. Pudete fà questu in ogni sucità a cummercializazione, ma ricurdate chì questu questi dumandassi una licenza di cunnessione internaziunale.