Parco di l'acelli è l'animali


Pafossu hè unu di i cità di u turismu di l'isula di Cipru , situatu in u sudu-ovest. In i tempi antichi, a cità per un longtimu tempu era a capitale di u statu isulanu, queste ghjornu hè una cità maravigliosa cù una storia antica stata a visita. Se site di vacanze in Cipru , assicuratevi di visità u locu chì ripiglià i paisani è i zitelli - u parcu di l'uccelli è l'animali in Paphos .

Storia di u scupertu

L'esistenza di u parcu avia avutu esse impossibile se u famosu ornitologu Christos Christophorus ùn era micca stata fatta di l'acelli. Inicialmenti, hà recullatu una cullizzioni di l'abitudini esotico in a so casa, ma prestu ùn ci era micca quì à l'uttine di casa di Christos. Allora decide di abrir u parcu cù a continuazione di a so cullizzioni persunale, ma l'scala di u pianu era cusì grande chì avà hè una di e cullizzioni privati ​​più grande.

In 2003, Christopher hà decisu d'apre un parc per visiti. Questa decisione era di grande impurtanza, perchè i turisti ùn solu ùn anu admiritu a varietà di specimens, ma ancu apprezzate infurmazioni utili à l'avere, amparate à amà e di cura, ciò chì hè assai più impurtante.

Parco in nostri ghjorni

U parcivu di l'acelli nantu à Paphos hè unu di i posti più visitati è interessanti in Cipru . Dopu tuttu, si trova in un spaziu stupidu di l'isula, induve l'omu ùn avia micca tempu di gestì. U parcu hè spargugliatu nantu à una grandi area di 100.000 metri quadrati è hè apertu per i visitatori l'annata sana. In l 'anfiteatru hè custruitu, cuncessione per 350 especettori, chì dimustra un vistitu culuritu cù a participazione di l'uccelli. In a stagione calurra, a stanza hè un caldi climatica, è quandu a temperatura esterna hè sottu cun cero, quattrini.

Chì avete vede?

In u parcu ci sò parechje più piazze per vede. Per esempiu, una galerie d'arte, stendu l'opara di l'arti famusu Eric Peak. Un museu naturale hè furnituatu, in quale i zitelli ponnu cura l'animali. Bonu, è, sicuru, una cafe, un panzunaghju per i zitelli è una buttrega di souvenirs.

In più di l'abbundanza di l'occhi, l'animali grande sò vivianu in u parcu: alligators, canguru, tigri, giraffe è cusì. Parechji abitanti di u parcu pò esse nutatu è fotografiatu.

A turisti nantu à una nota

U park hè apertu ghjornu d'uttrovi à marzu da 9h00 a 17h00, d'aprili à settembre da 9h00 finu à u sole. A salute à u parcu di i pani di Pafu hè pagatu. U ticket adultu di 15,50 €, per i zitelli - 8,50 €.

Per arrivà à u parcu ùn hè micca difficiule, sguillate à i sinistra, caminannu versu a strada di a costa.

Cammisa in questu postu maravigliu vi portanu piacè esteticu è satisfaczione morale. Assicuratevi di visitarà u parcu di l'acelli è l'animali di Pafossu!