Exercise cù pescuveti in casa

Dumbbells sò, forsi, u più còmicu è, à u stessu tempu, u prugettu più efficaci. I corsi cù pesce sò 100% justificati, in quantu d'efficace, è in termine di costu è dispunibilità. Per l' esercizii cù pescuvaghi in casa, ùn avete bisognu di furnisce un mini gimnastu, avà, hè assai prubabile chì ùn avete micca bisognu di cumprà - dumbbells cusì spessu idle in i rinculi scuri di i nostri armari isulani.

Per rigrescia a figura ùn ci hè bisognu à fughje ogni ghjornu per ora. Inoltre, a furmazione di pisu ùn hè micca cunsigliatu per esse realizatu più di 3 volte à settimana, perchè in u restu di u tempu, i musculi ci vole à stallà tuttu.

In quantu à a durazione di furmazione, pudete aduprà cù una meza ora di furmazione è trasfurmà in una ora. Tutti l'eserciti siguenti per più efficienza, seguitate 2-3 avvicinamenti. Hè dunqua, hà fattu 20 vittime, ripusonu un minutu è ripetutau autri 20 volte.

Prima di inizià attivà cù pescuvaghi nantu à u sughjettu, calenderà i musculi è è scuzzulate. U fattu chì vi puderà furmà cù pesce di kilogrammi di luminosu ùn significa micca chì site immune da stretchimentu è dislocazione . Prima di tuttu, u warm-up hè a vostra salvezza.

Avemu suggeratu chì avete principiatu cù l'eżerċitazioni simplici, cusì chjamati cum pesche per i principianti. Avete bisognu di un pesu da 1 à 3 chilò, una matta è una dispusizione di u spiritu.

Complecità di exerciti

  1. IP - standing, legs together, mani sò reducuti, in ogni mano nantu à una manu di manu. Pigliemu un passu versu a destra cù u pedi righi, aghjustatu. Rising, pusò u so pede. Questu hè un esercitu assai efficaisu cù pescuvaghi in casa per pumping the legs and buttocks. Dumbbells sò necessariu solu per u pesu. Ripitemu 20 ora.
  2. Cumplitammu l 'attacchi. L'IP hè a listessa. Facemu a sguassà in leggeru, rinviu a sera à l'IP, scaccià fora, tornanu à l'IP. Lunge - ritornu, riturnate à l'IP, è lunge left, torna à l'IP. In ogni attaccu ghjustu à u massimu. Repetite 10 volte (4 lati - 1 ora) nantu à ogni ghjornu.
  3. Ritimu in stretchjà i nostri peri. Pute u pescuvaghi, a cala ghjusta da cala, annantu à u focu, arrivanu per i calcutti. Avete ripetutu à un altru pede. Avemu chjappà i nostri piedi è si tenghje a nostra manu à i nostri buttigli, i ripetuti in a seconda stima.
  4. U prublemu di putere in forza cù pescuvaghi in casa, facemu aduprà nantu à i musculus gluteus. Pudemu a nostra manu ubbiduta da i pescuvaghi in i buttiglii, susciteghja a perna da u ghjornu, è piglià u bravu drittu da i bumbardini forward. Facemu da 8 à 16 volta per per.
  5. Finimi u cumplessu cù trapassi per i musculi di e gammi.