Cumu pudendu apreghjunà à stà nantu à e vostre mani?

U handstand di ghjochi ùn hè micca solu un bonu truccu, ma ancu un elementu impurtante in parechni spazii di gimnastica, yoga , vorkaut, parkour , qualchi tipi di ballu è sportu. Per assicurà chì qualsiasi esercii basati annantu à sta provisione sò stati averebbe facilitatu, solu tenete d'apreverà cumu fà un piattonamentu una volta per tuttu.

Freno: Training

A più impurtante in a tècnica di u standu nantu à e mani hè u stabilimentu di u centru di gravità pricisa nantu à u sustegnu, questu quì nantu à e mani. Hè necessariu micca solu per a bellezza di l'esercitu, ma dinò per a vostra salvezza. Sta pusizione hè chjamata "candela", è hè perfetta per i principianti. Prima, maestru, è dopu chì tuttu u pocu serà datu per voi assai più faciule.

Cusì, capimammu a manera di sapè à fà stallà nantu à e vostre mani.

  1. Stand up straight, u spalle hè ridottu, u stomacu hè retroactu.
  2. Sintonizazione: e mani sò perfetti perfetti, senza i più ciàvuli à i rotuli di i coddi. Per aduttallu, hè necessariu nantu à l'anch'elli di spalle o un pocu dipoi, perchè cusì ùn ci ùn pruvate micca di deducir.
  3. Cumu fighjate nantu à e vostre mani. Ci hè solu duie opulentai: o da a pusizione, oghje, o di stannu, standing straight. Avemu analizà l'analisi.
  4. Cumu pudendu apreghjunà à risurrezzione da a pusizione seduta? Piumate, ma micca troppu pocu. Pettite e to mani so mani, pate à i vostri pierre è i ghjallu. Mantene a balancia allungendu u corpu in una linea recta.
  5. Cumu fà un paese nantu à e mani da a pusizione? Stà appuntu, dissiru i so spalle. Pusera di fronte, restate nantu à a chjera cù e vostre mani in u to palme. Cù un pede, alluntanassi da u pianu, tira à l'altru, è poi alluntanà a pile di sustegnu. Hè impurtante di mantene tutti i membri diretti, senza micca afficciate o u coddu o i ghjinochji.

Eccu a tècnica sana. Hè veramente assai sèmplice, è dopu una settimana di furmazione regulare riceve un risultu maravigliu. Pudete cullà nantu à e to mani da ogni pusizzioni. Quandu avete principiatu in furmazione, pudete bisognu di un supportu, cum'è un muru, è quandu u stand in e mani hè megliu, è ùn hè micca ghjustu.

Cume stand in your hands: u travagliu di i sbagli

Hè soru, ùn hè spessu micca u pesu di u corpu, i brazilli dèbbuli è a forza di gravità chì spontaneghja i tempura, ma u pienu banale d'esse in un postu "unnatural". Hè quistu scantu chì impedisce di rilassate è à cumprendre a manera di fà un stand nantu à e vostre mani, ma in fattu chì ùn hè nunda complicata in questu, cum'è pudete vede per leghjite l \ 'articulu è pruvate a tecnica.

Principianti, inveci di l'infurmazioni detallati, spessu si ponu fattu unu o più errore chì interferiscenu cù l'eseguzione curretta di u rack:

Rinsite u pensamentu chì hè difficiule, o se ùn avete micca amparatu in a zitella, ùn dominaranu micca. Puderete in l 'armi in ogni età.

Siccomu ùn hè micca difficiule di sapè cumu fà stallà nantu à e vostre mani, hà bisognu di maestru di l'opzioni di regressu à a pusizione normale - o di cascà. Pruvate di passà da a pusizione persunale à a pusizione di "ponte" - hè a più naturali. Per fà questu, avete bisognu à curpitu in u spinu, è tira i calcutti di u toe nantu à sè stessu per chì u pianu finale u toccu u piu. Quandu avete maestru è caderu, intende chì capisce micca chì ùn ci hè nunda di prigione, pudete cuntinuà aduprà a furmazione!