A zona dighjunalizzata (Corea)


Per più di 60 anni, a penisula coreana hè statu divisa in dui parti. Malgradu u passatu cumuni, l'oghji u Nord è a Corea del Sud sò duie mondi novi è completamentu, i dui perspettivi di l'ecunumia sò capitalisti è sucialisti, chì si trovanu un cunfrontu principe è continuu. Nantu à u Nord (Corea di Corea) è in u Sud (Republica di Corea) ùn si trova micca solu u cunfini, ma a zona di distruggiuta - un territoriu neutrali 4 chilometri è 241 km longu.

Chì hè DMZ?

In fattu, a zona di distruggiuta hè u spaziu intornu à un paru largu di concreta, cun vigore currettamente. Idda divice a penisula in casi uguali parte è cruciane u parallelu à un ligne angleu. L'altezza di u muru hè di 5 m, è a larghezza hè di circa 3 m.

A ogni banda di a linea di demarcazione hè u territoriu di l'esercitu. Ci hè una tecnulugia installata - pillboxes, torres d'observazione, anti-tank hedgehogs, etc.

U valore di a zona di démunitariu coreana

In u mondu mudernu, a DMZ hè cunsideratu una relazione di u passatu, una relic di a Guerra Frigia di u XXu seculu cù u Bicentinu. À u stessu tempu, a Peninsula Coreana hè attivamente utilizata, chì prutegge i dui i paisani da u riscu di forti armati.

Da una grande impurtanza hè DMZ è per a industria turistica. Hè sfruttatu à tuttu da Corea di u Mondu, attivamente guadagnava quelli posti inusual. Molti turisti chì visitanu u paese, stà à vede stu locu storicu.

In tuttu u muru hà una zona chì hè abbastanza capaci di diventà una riserva di biosfera. U fattu hè chì, per parechji anni, u pede umanu ùn hà micca firmatu u pede, è a natura s'hè prustuvutu cum'è in un locu naziunale di u paese . In a DMZ, parechji animali salvatichi è craniu rari sò stati trovi, è a vegetazione hè moltu è da a strada attrae l'attenzione.

Excursioni in DMZ

A parte di a zona di défiguré, accessibile per i turisti, hè a vicinanza di u paese di Panmunjom. Hè quì chì in u 1953 fù firmatu un acord pacificu trà e dui Corei. L'intrata à a DMZ hè imbruttata cun un gruppu scultori simbolicu. Ella deprecia di dui famìglie, circunfendu cuncessione di cunnette i dui ananas di una grande bola, in ellu chì si vede un pianu di a penisula coreana.

Quì pudete visità:

A tour di sta spaziu porta da 3 ore à un ghjornu stessu. In u primu casu, vi vede solu l'stazione "Dorasan", una pittura è u tunelu à visualizazioni, è in a seconda - l'attrachisità massimu possible. I fotografichi in a zona di démunitizzaturi di Corea si pò fà esse solu induve hè micca impeditu.

Cumu à accede à a DMZ?

Hè impussibile di visità questu area da i turisti - solu scelta per u gruppu organizatu sò dispunibili. À u stessu tempu, alcuni passiunanti aricchiusu risichi, interessate in cumu si mette in a zona di distruggiuta in Corea, puderanu penetraru sola solu. Ùn ci hè micca un significatu specialu in questu, postu chì cù a guida di lingua inglese u viaghju serà più interessante cù u coreanu.

In a strada di u cunfini trà Corea in una direzione dura una 1,5 ore. Hè necessariu di avè una carta d'identità cun voi - senza ellu, una scursioni hè impedente. A Visiting DMZ hè permessa solu per i zitelli più di 10 anni. U prezzu di u viaghju quì / volta cù a scursione hè di $ 100 à $ 250 dùvi per persone.