Chang Geng


In Seoul, ci hè un grande nume di siti storichi. Oghje piacè entre i turisti hè un complexu di 5 grandi palazzi, una di quali hè Changgyeonggung. Fu fundata da l'imperatori di a Dinastia Joseon cum'è a so residenza. Oghje, stu fito hè u tesoru Naziunale №123.

Infurmazioni ghjugna

Originamenti, u Palazzu di Chang-gung fù chjamatu Sugangung, ma in 1418 hè statu cambiatu iamminuelatu è ricustruitu per l'ordine di u Sejong van Koryo. A struttura hè acquistata un stemma più mudernu, hè statu sviluppatu da e tecnulugia novi. I travaglianti erigite u cumplessu sicondu u principiu mudernu mudernu, chì a pianificazione di u quali hè orientatu à u longu à l'uve uccidenti orientali.

U monarca hà vinutu quì solu in a staghjoni cálima, cusì in u palazzu si hè furnutu cun un zoo è un splendidu ghjanicu botanicu cù e exotichi poni, funtani è pallini per i zitelli. Changqinggung per parechji seculi facia a residenza di l'estiu per i re, finu à ch'ella a soffrenia di u Giappone durante l'occupazione.

U nomu di u cumplicatu hè traduciutu com'è "un palazzu cù divertimentu sfrattu". Restituitu u bastimentu solu in u 1983, però, u zucciu avia dettinu. Oghje, quasi tutti i pagodas è e quartieri sò dispunibili per a specciona da i turisti.

Chì hè in Chang Gong?

Pudete truvà à u complexu di u casteddu solu da a Porta di Honghwamun, dopu chì hè u ponte archu di Ochkhong. Serà tiratu in una piccula stagione. Stu disignu di u patiu hè una funzione di l'architettura di u palazzu di u periodu Joseon. Dopu chì i visitori sò attravirsatu u bagnu, vedanu u portale di Myonjeongmun, da induve l' excursione Changgengun.

L'uspitalità più preziosa entre i turisti sò:

  1. U paleone di Myeongjonjeon hè u palazzu di palazzu più anticu di l'era Joseon. In questu, u re accessu ufficialmenti i so sughjetti. A faccia di a facciata face à u sudu, è u bastimentu stessu si prisenta à l'Est. In u mudellu di a struttura pudete vede signi evidenti di tradizioni confucenza. A prossima di u palazzu sò pedi, nantu à quale i nomi di i graderi di a corte sò stampati.
  2. U salone Sunmundan si trova dopu Myeongjeongjeon à u latuanu di u cumplessu. Hè stata custruita nantu à u penditu di una serata di muntagna. A struttura hè una culatta è tutta abbastanza exòtica.
  3. U pabellone di Thongmyojogi hè a più grande edifiziu in u cumplessu, custruitu solu per a reina. L'edifiziu hà una scala in pietra, da a cima di u quale pudete vedà u ​​palazzu cum'è in u palmu di a manu. Ci hè un polu longu (phungide) cun un pezzu di tela in a fine. Hè diseatu di misurà metterà a velocità di u ventu è determinà a so direzione.
  4. U stagnu . In a parti sittintriunali di u Changgengun Palace si trova un bonu stagno Chundanchi. In i tempi antichi eranu campi di riso, postu chì u rè ghjucchja personalmente. Duranti l'occupazione, i giappunisi l'hà trasfurmatu in un lavu in modu chì puderia esse stati surdati in barche. In ghjiru à l'stagno stalla un ghjurnale pricicu.

In u territoriu di u casteddu, cuncerti cù a participazione di i articuli populari è l'astri muntagni spessu succèanu. Eccu, dispunibule prestazioni di teatru, carnival processions and festivals in u spiritu di i passini ghjorni.

Funzioni di visita

Changgengun Palace hè apertu tutti i ghjorni, solu u luni, da 09:00 a.m. à 5:30 p.m. U prezzu di u bigliettu hè $ 1, pè i zitelli de 7 à 18 anni, avete bisognu à pagà 2 volte menu, per i zitelli l'admission is free. Gruppi di 10 persone anu detta un discountu.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Seoul, pudete ghjunghje à u palazzu da u metro da a quarta. L'stazione hè chjamata Hyehwa, a sera # 3. A prossimità di u cumplessu cunsunenu i busus blu cù # № 710, 601, 301, 272, 171, 151, 104, 102 è 100. À a strada puderà passà à 30 minuti.