A mezquette in Seoul


U tempiu musulmanu principalu in Corea del Sud hè a mezquita cattedrale, situata in Seoul (Seoul Central Masjid). Circa 50 ghjente vènenu quì ogni ghjornu, è nantu à e divinità è i vacanzi (in particulare in Ramadan) u so numeru aumenta à parechji centu.

Infurmazioni ghjugna

Oghje, circa 100.000 musulmani sò praticant l'Islam in u paese. A maiò parte di quelli sò strangulenti chì vènenu in Corea di u Corea per studià o travagliu. Quasi tutti visitanu a mezquette in Seoul. Puderete andà in 1974 in a tarra assignata da u presidente Pak Chung-hi in una bona ciddja per l'ali di l'Orientali.

U so scopu principale era stabilisce relazioni amiche cù altre statu islamici è familiarizà i prossimi indigeni cù a cultura di sta religione. Duranti a custruzione di a mezquette in Seoul, l'assistenza finanziaria hè furnita da parechji paesi di u Mediu Orienti. A apertura ufficiale hè fatta in maghju 1976. Literatu in pocu mesi, u numaru di musulmani in u paese hà cresciutu di 3 000 à 15 000 persone. Oghje, i believers acquistenu spiriti spirituali quì. Anu avutu l'oppurtunità di observà tutte e prescriptioni cuntenuti in u Santu Qur'an.

In a mezquita cattidrali ùn sò micca realizatu cerimonii religiosi, ma ancu certificati "halal" per i mercaderie mandati per esportamentu à i paesi musulmani. Questa hè una funzione impurtante chì permette di stabbilì relazioni cummerciale cun l'est Stati Islamica. A mosche anche ancu u so logu ufficiali propiu, sviluppatu da u fundamentu di a religione lucale.

A vista di vista

A mezquette in Seoul hè u primu u più grande di u paese, per quessa chì sirve com'è un centru funziunali di a cultura islàmica. U custruitu hè cume una zona di 5000 metru quadru. Hè dicuratu cù arcati è culonnii. A mezquita custituita da 3 piani, chì sò:

L'ultimu pianu hè stata finita in u 1990 nantu à i finanzii di u Bancu di u Sviluppu Musulmanu di l'Arabia Saudita. In a moschea Seoul ci hè l'Istitutu Islamicu per l'Estrughjettu di Cultura è Madrassah. U furmazione si conduce in l'àrabbu, l'inglesu è u coreanu. Ci sò in classe, sò visitati da 500 o 600 credenze.

A facciata di a mezchezza hà un culore biancu è blu, chì simbulizeghja a purità di u celu è hè fatta in u mudernu di u livellu orientale. Nant'à u coppiu si trovanu assai minareti, è vicinu l'intrata, ci hè una inscription incisa in arabu. Una scala sculptured longa porta à l'entrata. U temple era custruitu nantu à una cullina, per questu offerta una vista stella di Seoul.

Funzioni di visita

Se vulete vene à u serviziu, chì si passa solu in coreanu, vultate à a moschea u venneri à 13:00. L'omi è e donne pricanu in i stanzi separati chì anu diversità entrances, è ùn avete micca u dirittu di vede à l'altru in questu ora. Pudete solu à u tèmpiu. Dopu à pridicà à tutti i viaghjetti, danu e cookies.

In ghjiru à a moschea in Seoul, ci sò i restaurants induve a cucina tradizionale orientali hè preparata è i platti Halal sò sirvuti. Hè una zona cummerciale vicinu cù ei butteghi è boutiques islami.

Cumu ghjunghje?

A mezquette in Seoul hè stallata in Itaewon, a mezza camina trà u Mondu Namsan è u fiumu Han, in Yongsan-gu, Hannam-dong, u District di Yongsan. Da u centru di a capitale puderà accede cù buses №№ 400 è 1108. U viaghju dura à 30 minuti.