Tempiu di Ponyns


Unu di i monasteri buddi più belli in South Korea hè u Tempiu di Ponyns (Templu Bongeunsa). Hè situatu à u cori di Seoul è esistene per a so storica architettura contru u telone bruciu di iiacci muderni.

Infurmazioni ghjugna

U monasteru era custruitu da l'ordine di u Re Wonsong in u 794. U monicu Yon Khiv hè statu impiegatu à a custruzzione è à l'arrangementu di u tempiu Ponynsa. Originamenti u monasteru era chjamatu Kenseung, era u Santu cchiù impurtanti in l'era di l'statu di Silla.

Quandu a dinastia Joseon hè vinutu à u putere, u buddismu in Corea del Sur fu sottumettu forti, ma u tempiu di u monarchu ùn era micca toccu. In u 1498 u monastru fù ricustruiutu è hà ricivutu un nome mudernu. A parola "Ponynsa" significa un attu di adurmazione à u re (implicatu Sonjong).

In u 1939, un incruciutu assai incastatu nantu à u territoriu di u tempiu, chì anu distruttu a maiò parte di e custruzzioni è anu distruduutu altre strutture. True, peregrins è i residenti lucali quasi sùbitu reticulevanu u sacru. Oghje u tempiu Ponyns tappò à l'Ordine di Joggy - questu hè a più grande comunità Buddista di u paese.

A vista di vista

L'intrada à u monastru porta i visitori à u mondu di l'antichità è a magia. À a porta principale di i turisti si scontri un pesce, simbulizendu l'esercitu di u suffertu è di a libertà. In u tribunale vi cunfidarà l'scultori sacri, à quali i peregrinu pòrtanu acqua, cereali è fiori.

Tuttu u territoriu di u tempiu Ponyns hè in una dicisioni cù una quantità numerosa di fanali di l'aria prossima in u celu. Puderanu di parechji culori, avè a forma di animali è verdura. Tali accunciazioni denote prosperità, cordialità è amori. Puderanu attaccà à carta cù i nomi di i persone chì vulemu salute.

In a facciata di u tempiu di Poni, hè un simbulu famoso di u Budismu - una fioritura di lotus. À e cantonni di l'edificu sò sbuchuli campane, e so lingue sò a forma di un pisci. Chjamanu "wake up" i so visitadori chjamati, chjamanu l'illuminazione è fate u mondu circundante da magia. In u territoriu di u monasteru sò tali oggetti:

L'orgogliu principali hè a statua di Buda, chì hè a altezza hè 23 m. U monasteru hà 3479 scritture, prisentatu in 13 variazioni. L'autori più famosu hè Kim Jong-hi.

Funzioni di visita

Ogni annu u 9 settembre, secondu u calendariu lunar, a ceremone Chonbuebs duverà u templeu Ponins. À questu tempu, pudete vede una veru marchja di i monjosi, chì anu purtatu l'scrittura sacra nantu à e so capelli è narrate i visitori di riti religiosi.

Tutti i visitanti si ponu esse in libertà per lunch, è participanu à una varietà di furmazioni. Avete bisognu di annunzià nantu à elle in anticipu, u prugramma chjamatu température. Puderete apre stude di lanterni, fegate è permettenu di cumunicà cù u guru.

Qualcunu pò diri à u situ di u Tempiu Poniu. L'accettazione hè liberu. Pudete andà in ogni locu, è pigliate ritratti è sparghjera video - solu in u courtyard. In a sala di preghje hè megliu ùn fà micca cusì per ùn distraisce micca i fratelli.

U pellegrini sò quì sottu à u pianoforte in lotus pose in pads specials. Alcune di elli lettu libros religiosi, mentri àutri - meditanu. Ogni omu pò unisce sò. Per accettà stu locu, ci hè necessariu solu pezzo, cù i ghjinochji chjusu è i coddi.

Cume si avvicinassi à u Ponins in Seoul?

Per risponde à a quistione di l'assistenza à u monasteru di Ponyns, deve esse dichjaratu chì u monasteru hè nantu à a falda di a Mountain Sudo, pocu vicinu à u centru cummerciale MOEX. Da u centru di a cità, pò esse acquistatu in l'autobus Nos. 2415, 5530, 4318. A stop hè chjamatu Jamsil Station. U viaghju dura à 30 minuti.