Cerimonii di Natali è Dwana

In a traduzzione da l'antica sposu Slavonica significa "scelta divina di i Diu". Se si detti - "sva" significa celu, "d" - att, "ba" - Diu. Cusì vaghjime chì i cerimonii è i costi di a matrimonii ùn ponu micca insignificà sottu à nisuna circustanza, senza travaglià chì sò a sposa.

Moderna casata

Se i nostri babbi pagani si maritamenu in a quercia, fendu questi i bonu sottu a benedizzione di i spiriti di u boscu, a ghjente ùn hè nunda più naturali chì u registru burocraticu di u matrimoniu in l'aghjuntu.

À u listessu tempu, i riti muderne di matrimoniu è i costi raprisentanu un certu mutazione "esotica" di tradizzioni slava (include tradizione pagana è cristiana), è modi muderni di caminari ("da e persone è u muelu, è per a festa"), chì fraccianu à i banquet cù assai prudutti cale.

U significatu ferma a stessa - più forte hè a festa, u più felice è l'intelligente saranu in vita famigliali.

Ritu cù u pane

A festa di a ceremonia russa più chicago è u custom hè assuciatu cù a caravana. A tradizione assuciata cù a prisenza di una caravana à i festivals, vene à i primi stadi di u Cristianesimu trà i Slavi. Hè natu in i Catòlichi italiani.

Oghje u pane hè presente, ancu à i casamenti più moderni. Hè scambiati per e famìglie di a sposa è u sposu cum'è un signu di permessu di l'esaggia, i matchmakers sò cambiando ancu i pane è à a festa di a casale, pezzi di karavi servenu à i clienti.

Vince i amanti

A tradizione famigliali di a casale hè un'altura cuntzertiva simbulizante per sempre i ligami di i cagiuni. Conduce à spessu dui buttigli di champagne, di quali ghjovani avemu bisognu à vultà, è biarà u cuntenutu restante di e buttigli in u primu anniversariu di a casale (una buttiglia) è u nàscita di u primu natu (u seconda flascetta).

À a tavula davanti à a ghjente coppiu si sò attaccati articuli rilativi - cunti, cristiani, pupi simbolii cunnessi, imitannu u sposu è u sposu.