Mamalyga - ricetta

Questu articulu seguitate nantu à a cucina moldava. Parramu di cumu per fassi hominych - un pappulatu virtuali. Per i Moldaviani, hominy serve com'è un pezzu latinu, u pane è u principale platu indipendenti. Hè sirvutu cù carne, forme è ancu funghi.

Moldava Hominy - ricetta

In a preparazione d'omily, nunda ùn hè difficiule, ma ancu, avete bisognu di sapè parechji sicreti. Cumu prumutinari cocchi casanu, vi diciaraghju quì sottu.

Ingredients:

Preparazione

A farina di cornu deve esse seccu in u fornu. Sì ùn avete micca, pudete cottu a farina stessu, grinding corn grits in un macinacciu di cafè. Hè megliu di coglie un'imulinu in a Kazanka. Pour l'acqua à u Kozanok, aghjunghje u salinu è portene à foglie. Avà, aghjunghjenu in a farina, hè megliu di fà questu quì, cerniculate per un tamarzu. Assicuratevi crescenu in continuu cù una cullera di legno. À un focu petite, fate bè cumminate da circa 25 minuti. U principalità di nutriscia di u pignate hè chì durante u tempu sanu, a mamaliga hà da esse stimatu cù una cullera di lignu. E, per interferiscente diligently, chì nunda hà aghjatu à u fondu di a Kazanka, o à u stenochkam. À a fini di a preparazione, a cuchjera deve esse imbottita in acqua fridda è u cuntenutu di a brùdda separata da a stenoca. Dopu quì, abbandunamu l'hominych per un'altra 2 minuti in u focu, è aghjunghje u caccià u pagliaru in un bacinu cù l'acqua fredda per un minutu (questu hè fatta per fà a mammalia più megliu sottu u stenochek), poi poi stremu u bracciale è cambia u cuntenutu nantu à una tavuletta di corta di legnu o toalla. Ùn hè cunsigliatu di sparghjerà nantu à un pezzu, u lignu è u tela hà da pudè assorbitu liquidu. È in u platter mamaliga misted, è u so gustu hà degnu. Se ogni cosa s'hè giullatu, u duminiu ùn deve micca sfracellatu, ùn deve guardà a forma - i.e. avemu un tatu stanu chì ripite a forma di l'olariu in u quale era stufa. A strada, a prontità di stu pezzu pò esse verificatu in a seguente manera: un pezzu di pezzu di lignu hè inseritu verticalmente in u centru è rottite prestu cù e mani. Se u rolling pin ferma, significa chì a mamaliga hè digià pronta. Hè accettatu di cut corn mamalygu cun un filu o un cuteddu di lignu. Servite stu platu cù frittu in a crema di mantova è u furmagliu picurinu d'ovince. Ancu mamaliga hè assuciatu bè cù u furmagliu caprunu.

Ricetta per a cucina hominyh cù carne è salsa "maritu"

Ingredients:

Per uccottu:

Per tostà:

Per a salsa:

Preparazione

Cumu prutèggiri prestiti l'omily, avemu discrittu in dettu in a ricetta previa. E avà ti dettu qualcume per fassi cumu cun carne è salsa. Allora, a mo carne, siccata cun una napulita è tagliata in fette. A cipressi sò puliti è sfracciati à mità aneddu è o cazzi nichi - ùn hè solu di a vostra vulete. Fritte a carne cù cipolle nantu à una padedda cù oli vegetale. Quasi a fine di a preparazione aghjunghje salite è pimentu à u gustu.

Avà da cumincià à preparà a salsa "Husbands". Hè preparatu bè semplice: uglu d'aglientu limu è fretta cù u salinu à l'espansione di cingulu, allora aghjunghje l'oliu vegetale, u zùmmu di limonu (se vulete, pò esse rimpiazzatu cù l'acitu di vinu), aghjunghje, aghjunghje u brou di carne (se u calzu ùn era micca, pudete usà l'acqua fogera ordinale). Una volta, stirate tuttu è aghjunghje verbe rotto di aneto è potagghiu, salitu è ​​pimentu à u gustu. In certe volte in questa salsa aghjunghjenu una castagna picca. Mamaligu hè sirvutu à a table, salsa di acqua, cù carne torrada.

A strada, siddu vi tenite un'imulinu, pò esse cutucatu in pezzi è frittu in mantra. E avete bisognu di serve cù crema agrio per tè.