Salute di moda in 2014

Donna di moda di donna in 2014 - un veru helper per a bella meza di l'umanità. Fa scillarrà facilmente a dignità di a figura, diversificà u vestuariu, dà un sensu di feminità è unicu.

I mudelli di più di moda da 2014

U criteriu basu per ellu un mudellu di moda di a fascia di u 2014 hè a so larga. Questa stagione, i diseggiani chjamavanu preferenza nantu à faldes di longu u mediu, ma questu ùn vole micca chì i mudelli longu è curtu anu perdiatu a so rilevanza. A durata di a moda di u 2014 pò cambià sicondu a cumulazzioni, i preferiti indivièvuli, è ancu nantu à u marcu di u codice di vestiti pertinenti. In questu casu, i stili è elementi di decoru pò ancu esse assai diffirenti.

Una attenzione particulari mera a fiora in u pavimentu, fatta di tela viulente. Un mudellu duoppu viaghjate à adupà in a staghjoni cálima, inoltri, dà a femminilià à u so patrone.

I fanzini retro-stati riturnati à a moda. Parechji idee interessanti anu apprezzatu da u passatu da Paul & Joe è Prabal Gurung.

Christian Dior è Oscar de la Renta cuntinueghjenu à insistà à a rilevanza di faldili piegati. In regula, i mudelli sò fattu di satin o chiffon, finu à u mità di u fangu. Perfettamente adattatu cumplementu à e donne romantica.

E, sicuru, u capu incondizienziali di tutti i manifesti hè una fala di carta, in particulare cun un torta, chì i disinfittori emprughjenu inseriti draghjusi, stampi in forma di colti di colore, tessuti di "metallu".

À u numeru di faldes chì ùn si passanu da a moda, pudete assicurà cun libertà una fugliu curta. Una variante win-win in 2014 hè una mini falda di ghjuvatu di moda, è mudelli cù punichi, borsiglii di pezzi, frontiere. À l'altu di pupularità - una fetta di curretta cù un fiertà.