Monica Bellucci ùn vole micca avè u titulu di Bond girl

L'elegante è inimitata attrice Monica Bellucci refusó u titulu di a stella-staress James Bond girl.

A bellezza di cinque anni d'anni hà longu statu mudellu per a donna di u mondu. A stella tocca à u rolu di l'amata dama di l'Agente Secundariu Bond in a film "007: Spectrum" è hè prova per ognunu di questa età ùn hè micca un obstacle à veru bellezza è feminità.

Hè espertu chì a film sarà sensazione è scuzzulà l'audienza cù u so pressu è u putere di l'idea. Monica Bellucci è Daniel Craig ùn sò micca abituati à l'avventura di u plotteru, è u bellu frentu è u friddu Italian, sinceramente, turnarà Bondiana in una maestra magia. Ma per avè u titulu di a picciotta James - Monica Bellucci ùn accede micca.

Leghje ancu

"A bellezza hè tutti l'età obedient"

A ragiuni di u rifiutu, sicondu l'attrice stessu era a so età. In una entrevista recente, Monica disse chì ella cunzidirava propria matura per un tali titulu. Tuttavia, ùn ùn nigarà micca l'oppurtunità di stari in i circondi di e femini più chè dispresibuli, chì sanu di fà un omu felice, per esempiu, avè alluratu un zitellu.

Avvanzi di a grande attrice hè stata apprezzata da u direttore di a stampa è ùn era micca scantu di ripiglià stu rolu ùn hè più una ghjovana Bellucci. Eppuru l'attrice hè preferitu per esse cunsiderata una donna o di Lady James è si orgogliu di stu titulu.